DNA i epigenetyka. Pocahontas czy Avatar - koncepcja archetypu K.G. Junga i jego obecność w mitach i popkulturze.
Dowiedz się, jak z sukcesem zastosować metody storytellingu w tworzeniu ofert, opisów marketingowych, budowaniu wizerunku czy podczas wystąpień publicznych.
Odkryjesz mechanizmy oddziaływania storytellingu na ludzi. Sięgniesz do czasów prehistorycznych, do neurobiologii i do archetypów. Zobaczysz, że storytelling mamy zakodowany w DNA.
Usłyszysz różne historie i odczujesz ich działanie. Poznasz różne formy przekazu: słowo, pismo, materiał filmowy. Wypracujesz najważniejsze elementy, jakie powinna zawierać każda historia. Poznasz modele i narzędzia pomagające w opracowaniu storytellingu.
Stworzysz własną historię, która pomoże Ci w promowaniu siebie, firmy, produktu, w zwiększeniu wpływu i wzmocnieniu autorytetu. Dostaniesz indywidualną informację zwrotną.
DNA i epigenetyka. Pocahontas czy Avatar - koncepcja archetypu K.G. Junga i jego obecność w mitach i popkulturze.
Cena udziału w szkoleniu stacjonarnym obejmuje lunche, kawę i inne napoje, podręcznik szkoleniowy i zestaw do notowania.