Rozwiązywanie konfliktów – doceń różne punkty widzenia (szkolenie online)
Wiemy, że konfliktów nie da się uniknąć, dlatego wzmacniamy ich konstruktywny aspekt i wyjaśniamy, jak zachować równowagę między emocjami a rozsądkiem. Skupiamy się na praktycznym zastosowaniu różnych strategii rozwiązywania konfliktów oraz na sprawdzonych technikach komunikacji w sporze.
Szkolenie odbędzie się online - podzielone na cztery spotkania:
13.04.2021 (4 godziny)
14.04.2021 (4 godziny)
20.04.2021 (4 godziny)
21.04.2021 (4 godziny)
Zgłoś udział:
NIE ODPOWIADA MI ŻADEN TERMIN
JAK PRACUJEMY PODCZAS SZKOLENIA
ROZPOZNANIE NAWYKOWYCH REAKCJI NA KONFLIKT
Reakcje w konflikcie często są impulsywnie, nawykowe, zachodzą poza świadomością. Podczas szkolenia umożliwiamy uczestnikom zaobserwowanie tych nawyków i poszerzenie samoświadomości.
ROZSĄDNIE, EMPATYCZNIE I PRAKTYCZNIE
Pokazujemy proste, konkretne techniki ułatwiające zarządzanie własnymi emocjami oraz emocjami innych osób. Zachęcamy do przyjęcia proaktywnej postawy wobec sytuacji konfliktowych. Pracujemy na case studies i analizujemy różne scenariusze.
SZEF WOBEC KONFLIKTU W ZESPOLE
Rozwijamy umiejętności związane z mediowaniem sporów oraz rozpoznawaniem konfliktów ukrytych (na linii szef-zespół, pomiędzy członkami zespołu).
PROGRAM SZKOLENIA
TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE
INFORMACJE TECHNICZNE
Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM, dlatego będziesz potrzebować komputera z dostępem do internetu i działającą kamerą, a także słuchawek lub systemu audio w laptopie.
Wirtualna klasa da Ci możliwość interakcji i komunikacji z prowadzącym i grupą. Dyskusja i ćwiczenia to część szkolenia.
DOFINANSOWANIE
Na nasze szkolenia otwarte można pozyskać nawet 80% dofinansowania poprzez BUR (Bazę Usług Rozwojowych). Możliwość ta dotyczy właścicieli i pracowników średnich i małych firm, a także mikroprzedsiębiorstw (szczegółowe informacje).
POLECANE ARTYKUŁY I WEBINARIA Z NASZEJ STREFY WIEDZY
» Zarządzanie konfliktem – ważny element dobrego przywództwa
» O co tyle krzyku z odpornością psychiczną?