SKUTECZNE PRZYWÓDZTWO I MOTYWOWANIE

DZIĘKI TEMU SZKOLENIU:

  • Dowiesz się w jaki sposób budować swój autorytet jako lider wspierający zespół w osiąganiu celów.
  • Nauczysz się komunikować wizję i cele w sposób angażujący dla pracowników.
  • Będziesz potrafił rozpoznawać poziom dojrzałości zawodowej swoich pracowników dopasowując swój styl działania i motywowania do sytuacji
  • Nauczysz się korzystać z narzędzi komunikacji menadżerskiej zwiększając efektywność rozmów z zespołem.
  • Dowiesz się jak dobierać motywatory pozafinansowe do potrzeb swojego zespołu, oraz co wzmacnia ich wpływ na postawę pracowników.
  • Nauczysz się prowadzić rozmowy motywacyjne ukierunkowane na pozyskanie zaangażowania pracowników
  • Poznasz sposoby pracy z osobami wypalonymi, roszczeniowymi, bądź o zmiennej motywacji.

TERMINY SZKOLENIA

Data rozpoczęcia Data zakończenia Czas trwania Miejsce Cena Rezerwacje
Termin gwarantowany13/12/2018 Termin gwarantowany14/12/2018 2 dni Sopot 1390 zł ZAREZERWUJ
ZAREZERWUJ
09/04/2019 10/04/2019 2 dni Sopot 1390 zł ZAREZERWUJ
ZAREZERWUJ

NIE ODPOWIADA MI ŻADEN TERMIN

PROGRAM SZKOLENIA

  • budowanie relacji i współodpowiedzialności
  • reagowanie na zmiany i zarządzanie zmianami
  • nastawienie na cele i zadania, gwarantowanie wyników
  • ustalanie zasad i ich przekazywanie
  • egzekwowanie zasad
  • formułować i "sprzedawanie" wizji
  • przekazywania informacji, z którymi się nie identyfikujemy, a należy je przekazać - motywowanie do działania
  • prowadzenie twardych i miękkich rozmów menedżerskich
  • przekazywanie niepopularnych wiadomości.
  • motywowanie jako proces
  • dlaczego pracownicy pracują - mity o motywowaniu
  • co robić, by ludziom się chciało - podstawy motywowania wynikające z poziomów dojrzałości pracowników
  • budowanie motywującej kultury organizacyjnej w firmie
  • podstawowe pojęcia - motywacja, cel, potrzeba
  • co motywuje pracowników: czynniki motywujące i higieniczne, motywacja zewnętrzna i wewnętrzna
  • adekwatność sposobu motywowania - trzy dominujące potrzeby (osiągnięć, dominacji, społeczne), główne teorie motywacyjne
  • umiejętność rozpoznawania wiodącej potrzeby pracownika i umotywowania jej
  • osobowość pracownika a motywatory (przykłady podane przez uczestników)
  • motywacja finansowa i poza finansowa - cafeterie motywatorów
  • zadania a cele
  • motywujące przekazywanie zadań, zlecanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie
  • motywujące przekazywanie celów
  • motywujące delegowanie - sztuka delegowania oparta na dojrzałości pracowniczej
  • Dlaczego warto prowadzić spotkania w firmie
  • Spotkania jako możliwość zarządzania obiegiem informacji w firmie.
  • Spotkania - jaki temat, kogo zaprosić, jak zorganizować, jak prowadzić
  • Jak dbać o sprawny przebieg zebrania

CZYM WYRÓŻNIA SIĘ TO SZKOLENIE?

KLUCZ DO PRZYWÓDZTWA

Skuteczny przywódca zadaje sobie trzy pytania: "Co jest dobre dla firmy?", "Co należy zrobić? oraz "Jak to zrobić?". Pozyskuje wiedzę korzystając min. z zasobów swojego zespołu a następnie przekształca ją w skuteczne działania. Podczas warsztatu trenujemy taki model przywództwa, który pozwali menadżerom powiązać pomysły z możliwościami korzystając z potencjału zespołu.

DOSTARCZAMY NARZĘDZI KOMUNIKACJI MENADŻERSKIEJ

Podczas warsztatu trenujemy rozmowy na temat ustalania i weryfikowania celów, komunikowania wizji i oczekiwań lidera. Proponujemy testowanie sprawdzonych modeli komunikowania się w wymagających menadżersko sytuacjach. Przykładem tego typu sytuacji jest komunikowanie niepopularnych wiadomości, decyzji lub zmian w zespole.

PRZYWÓDCA, KTÓRY INSPIRUJE

Efektywne zespoły cechuje kreatywność w poszukiwaniu najlepszej metody realizacji wyznaczonego celu. Dlatego na szkoleniu trenujemy sposoby inspirowania pracowników do poszukiwania nowych rozwiązań i brania odpowiedzialności za swoje działania.

ZAUFANIE

Skuteczni menedżerowie wiedzą, że mają autorytet dzięki zaufaniu, jakim cieszą się w firmie. Proces budowania zaufania w organizacji jest strategiczny dla uzyskania zaangażowania pracowników. Podczas szkolenia z przywództwa przyglądamy, które czynniki mają na to wpływ.

TRENERZY PROWADZĄCY SZKOLENIE

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Cena obejmuje udział w dwudniowym szkoleniu oraz lunche, kawę i inne napoje, podręcznik szkoleniowy i zestaw do notowania.

Miejsce szkolenia: Sopot, Hotel Villa Baltica, ul. Emilii Plater 1 (tuż przy plaży)

Godziny szkolenia: od 9:00 do 16:30

Maksymalna liczba uczestników: 12