405 wyników
Design Thinking – produkt/usługa, która ma sens W praktyczny sposób pokazujemy metodologię Design Thinking, dzięki której można...
Badanie potrzeb klienta – prosto w sedno Uczymy badania potrzeb, które wzmacnia szanse na sprzedaż. Wyjaśniamy jak zadawać pytania, nawet...
Komunikacja w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego – personalizacja kontaktu Przygotowujemy do profesjonalnej obsługi klienta, opartej na...
Spotkanie z klientem – jak doprowadzić do decyzji na TAK Wyposażamy uczestników szkolenia w wiedzę o czynnikach sukcesu na każdym z...
Radzenie sobie z obiekcjami i obrona ceny – praktyczne rozwiązania Podczas tego szkolenia przygotowujemy sprzedawców do skutecznego radzenia sobie z...
Prezentacja handlowa – wzbudź chęć posiadania Przygotowujemy handlowców do tego, by prowadzili prezentacje sprzedażowe odważnie, z pomysłem...
Obsługa skarg i reklamacji - trudne sprawy z happy endem Rozwijamy umiejętności niezbędne w sprawnym przyjmowaniu i rozpatrywaniu reklamacji....
Obsługa klienta w Call Center – skutecznie i uprzejmie Przygotowujemy pracowników CC i helpdesku do prowadzenia skutecznych rozmów z klientami w...
Budowanie długotrwałych relacji z klientami – partnerstwo na lata Pomagamy w budowaniu kultury organizacyjnej promującej postawę prokliencką....
Basho & social selling strategy – nowoczesne metody sprzedaży Uczymy, jak wykorzystując potencjał nowoczesnych kanałów komunikacji,...
Wyniki wyszukiwania 21 do 30 z 405