DOROTA KABAT

Klienci cenią ją za umiejętne łączenie wiedzy teoretycznej z praktyką oraz kładzenie nacisku nie tylko na same narzędzia, lecz również na zmianę postaw pracowników.

Konsultant z kilkunastoletnim doświadczeniem, pracowała także jako menedżer sprzedaży średniego i wyższego szczebla. Z wykształcenia psycholog i pedagog. Posiada międzynarodową licencję N.E.W.S.

Zespoły którymi kierowała, uzyskiwały najwyższe wyniki sprzedaży i nagrody związane z wysokimi wynikami. Dzięki rolom menedżerskim zdobyła praktyczne doświadczenie w pracy z podległymi pracownikami oraz w pracy z Klientem.

Ma doświadczenie w tworzeniu nowych rozwiązań z zakresu standardów pracy i obsługi klienta, zarządzania, komunikacji, szeroko pojętego wdrażania zmian do organizacji. Przeprowadzała też szeroko zakrojone audyty sprzedaży w organizacji (związane zarówno z jakością obsługi Klienta, jak i standardami wizualizacji punktów).

Specjalizuje się w zwiększaniu efektywności pracy poprzez tworzenie i wdrażanie strategii zarządzania wiekiem, tworzenie innowacyjnego środowiska pracy i wdrażanie innowacji w organizacji.

Pracowała m.in. dla: ADB Global, Skoda Auto Polska, Jeronimo Martins, Empik Media & Fashion, Postdata, GIWK, NSG, Pilklington Polska, Jafra Cosmetics Poland, Avon Cosmetics, Oceanic Sp. z o.o., BRE Bank, LPP, ING Bank Śląski, PRS, PSG, PZU S.A..

KONSULTANCI