ALEKSANDRA ŚLIFIRSKA

Uczestnicy szkoleń cenią przede wszystkim bogate case studies, które omawia, pokazując wszystkie aspekty na konkretnych przykładach i procesach biznesowych, w jakich współuczestniczyła jako doradca i konsultant.

Ekspert komunikacji biznesowej. Pomaga przedstawicielom świata biznesu w budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem, a także w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacjach. Praktyk z 12-letnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenia w obszarach: strategie komunikacji w organizacjach, komunikacja zmiany, personal branding, reputacja i zarządzanie wizerunkiem członków zarządu, komunikacja w kryzysie, wystąpienia medialne, wystąpienia publiczne, autoprezentacja, lobbing.

Autorka dwóch książek: "Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystywania mediów" oraz "Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego". Obydwie publikacje to wgląd w relacje międzyludzkie w biznesie i tworzenie własnej marki. "Medialne lwy..." zostały opublikowane w 2014 roku i szybko uzyskały tytuł bestsellera wyd. PWN oraz nagrodę publiczności w konkursie "Książka dla trenera" (Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu). Publikacja zawiera ekskluzywne wywiady z topowymi polskimi dziennikarzami na temat ich doświadczeń w rozmowach z elitą polskiego biznesu. "Rekiny biznesu..." wydane w 2016 roku to z kolei wywiady z CEO o ich doświadczeniach w komunikacji. Książka otrzymała Nagrodę miesięcznika My Company w kategorii success story.

Pracowała m.in. dla takich marek jak: Konfederacja LEWIATAN, Fundacja Liderek Biznesu, sieć europejskich klinik Gemini, LOTTE Wedel, DOZ SA, WYBOROWA, IKEA, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, WATT SA, Portal Praca.pl, Muzeum Śląskie, Śnieżka SA, POLDENT Sp. z o.o., PKO BP, Szkoła Główna Handlowa, BZ WBK.