ANNA KOWALCZYK

Jako trenera wyróżnia ją maksymalnie narzędziowy styl pracy i koncentracja na rezultacie. Klienci najbardziej cenią ją za praktyczne podejście przy jednoczesnym dbaniu o relacje i otwartość. Pasjonatka cyclingu i podróży z plecakiem.

Trener biznesu z 4-letnim doświadczeniem szkoleniowym. Z wykształcenia psycholog, absolwentka podyplomowych studiów Zarządzanie Personelem w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła z wyróżnieniem szkołę Trenerów Biznesu ODiTK.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach doradztwa personalnego jako Konsultant  ds. Rekrutacji, a także firmach szkoleniowych jako Specjalista ds. Szkoleń. Pracowała w projektach doradczo - szkoleniowych, których celem było usprawnienie procesów związanych z oceną pracowników, jak i wdrażaniem standardów sprzedaży w branży bankowej.

Specjalizuje się w szkoleniach związanych z podnoszeniem efektywności obsługi klienta (prospecting, rozmowa telefoniczna, sprzedaż, budowanie długofalowych relacji) oraz szkoleniach związanych z usprawnianiem komunikacji i współpracy w zespole (szkolenia o charakterze grywalizacji, teambuilding, outdoor).

Pracowała m.in. dla:

International Paper Kwidzyn, Pilkington, Douglas, Philips, Grupa PZU, BGŻ, Raiffeisen Polbank, BZ WBK, BPI Polska, PLL LOT, Durr Poland, TI Poland, Ziaja, Gratka Technologie, PSE.