IZABELA ŻYŁKA

Wyróżnia ją przyjazna atmosfera, którą tworzy podczas szkoleń, uważność oraz poczucie humoru.

Wspiera kadrę menadżerską wyższego i niższego szczebla, proponując projektując i wdrażając programy rozwojowe i naprawcze. Specjalizuje się w szkoleniach rozwojowych z zakresu budowania odporności psychicznej, pewności siebie i zarządzania emocjami, szkoleniach menadżerskich, budowania wzrostu efektywności zespołu, zarządzania konfliktem, komunikacji i sprzedaży.

Posiada bogate doświadczenie współpracy z różnymi branżami, również w procesach wsparcia tworzenia struktur i strategii oraz interwencji kryzysowych. Rozumie presje na wyniki, zmienność celów oraz niestabilność świata VUCA. Nieustannie poszukuje odpowiedzi, w jaki sposób wesprzeć biznes w rozwoju w czasach niepewności.

W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie coacha, menadżera oraz specjalisty do spraw relacji z klientami B2B. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, w tym w marketingu i sprzedaży w dużych organizacjach międzynarodowych, między innymi w zarządzaniu dużymi zespołami oraz wprowadzaniu na rynek marek międzynarodowych. Przez wiele lat zdobywała doświadczenie w międzynarodowej firmie szkoleniowej.

Absolwentka Akademii Trenerów WIFI Austria. Jest certyfikowanym Coachem ICF, Certyfikowanym Konsultantem MTQ48 (odporność psychiczna), Mindsonar oraz FRIS, a także Certyfikowanym Coachem zespołowym ICF.

Pracowała m.in. dla: Grupy HBH, Tmobile, P4 Play, Vectra, INEA, Volvo, Fiat, Grupa Santander, BGK, Grupa Żywiec, Nestle, Nutricia, AVON, RR Donelly, Rokwool, Mondi, First Data, DHL, Cargill, Bayer, Electrolux, Teva, Lek Polska, JTI, Edipress, Aviko, Tauron, Kompania Piwowarska, BSH, Philip Morris, Anwil, LOT, Tauron, L'oreal.