KATARZYNA GUJSKA

Klienci cenią ją za rozumienie zasad biznesu oraz gotowość do tworzenia i wspierania systemowych rozwiązań. Indywidualnie podchodzi do każdego klienta przygotowując rozwiązania nastawione na rezultat.

Pracowała w korporacjach na stanowisku Dyrektora Rozwoju Sprzedaży przygotowując i wdrażając systemowo projekty rozwoju kompetencji na dla wszystkich poziomów struktury. Dodatkowo odpowiadała za planowanie i wdrożenie procesów rozwojowych organizacji (standardy pracy, planowanie strategii, planowanie działań operacyjnych, wprowadzanie zmian, produktów, etc). Obecnie realizuje projekty rozwojowe na rzecz korporacji rozumiejąc złożoność ich funkcjonowania wspierając realizację celów biznesowych.

Pracowała m. in. dla:  Bank Zachodni WBK,  ING Nationale -Nederlanden, AXA Życie S.A, , Bank Millenium, BODIE, BRE Bank, BGŻ, Citi Bank, TEWA,Hager Polo, FSEnet, Era PTC, Samsung Electronics, Totalizator Sportowy, PESA, ATO.