KATARZYNA GUJSKA

Klienci cenią ją za rozumienie zasad biznesu oraz gotowość do tworzenia i wspierania systemowych rozwiązań. Indywidualnie podchodzi do każdego klienta, przygotowując rozwiązania nastawione na rezultat.

Pracowała w korporacjach na stanowisku Dyrektora Rozwoju Sprzedaży, przygotowując i wdrażając systemowo projekty rozwoju kompetencji dla wszystkich poziomów struktury. Dodatkowo odpowiadała za planowanie i wdrożenie procesów rozwojowych organizacji (standardy pracy, planowanie strategii, planowanie działań operacyjnych, wprowadzanie zmian, produktów, etc).

Obecnie realizuje projekty rozwojowe na rzecz korporacji, rozumiejąc złożoność ich funkcjonowania i wspierając realizację celów biznesowych.

Pracowała m. in. dla: Bank Zachodni WBK, ING Nationale -Nederlanden, AXA Życie S.A, , Bank Millenium, BODIE, BRE Bank, BGŻ, Citi Bank, TEWA,Hager Polo, FSEnet, Era PTC, Samsung Electronics, Totalizator Sportowy, PESA, ATO.