Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Marketing i Zarządzanie). Od ponad 15 lat związana z rynkiem IT. Staż trenerski i doradczy: 15 lat.
Współpracowała między innymi z:
Agenda ONZ (United Nation Development Programme - programy rządowe Holandii, Japonii, Polski) , Onet.pl SA, Matrix.pl , Invofide Matrix S.A., Sage. sp. z o.o. i Sage Group PLC , PKP Informatyka sp. z o.o., ENEA, VTS Klima, Krak-odlew, Ekotrade, Intercars, Gaz-system, Energsys.
Specjalizuje się w tematach:
- projektowanie i wdrażanie strategii/ ofert produktowo - usługowych: od identyfikacji potencjału rynku / potrzeb klienta do uruchomienia sprzedaży (szacowanie potencjału rynku, definiowanie i pozycjonowanie oferty, polityki i narzędzia zarządzania ceną, marketing produktowy, budowa kanałów sprzedaży)
- projektowanie i zarządzanie katalogiem produktów/ usług i SLA
- wprowadzanie produktów/ usług na rynek
- organizacja i podnoszenie efektywności struktur sprzedażowych, w tym zarządzanie lejkiem sprzedaży
- projektowanie i wdrażanie efektywnych struktur i systemów zarządzania
- zarządzanie jakością i podnoszenie efektywności procesów w oparciu o KPI ze szczególnym uwzględnieniem koncepcji opartych o japońskie filozofie zarządzania
- optymalizacja procesów wytwórczych oprogramowania
- wdrażanie metodyk i zarządzanie portfelami projektów strategicznych