KONRAD BRÓDKA

Jako trenera wyróżnia go szeroka znajomość rynku finansowego i ubezpieczeniowego oraz kompetencje sprzedażowe. Jest pasjonatem sportu. Jako junior uprawiał piłkę nożną. Był kapitanem reprezentacji województwa i dostał powołanie na konsultacje do kadry Polski juniorów młodszych.

Trener z 10-letnim doświadczeniem (ok. 750 dni). Studiował dziennikarstwo i komunikację społeczną. Obecnie jest w trakcie studiów socjologicznych o specjalności: psychologia społeczna stosowana. Posiada certyfikaty, m.in.: Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, „Szkoły Giełdowej”- Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, programu szkoleniowego „Innowacyjne Techniki Sprzedaży”- Sandler Training.

Rozwijał  ścieżkę kariery pracując dla dużych korporacji. Współpracował z ING Usługi Finansowe S.A. jako agent ubezpieczeniowy i szkoleniowiec oddziałowy a następnie jako dyrektor oddziału. Sprzedawał ubezpieczenia na życie, fundusze inwestycyjne, produkty bankowe oraz otwarte fundusze emerytalne. Przygotowywał osoby zaczynające współpracę z firmą oraz prowadził telemarketing w oddziale. Do jego największych osiągnięć w sprzedaży można zaliczyć fakt, że jest laureatem corocznego „Wielkiego Konkursu Sprzedaży ING” za lata: 2000 – 2006 oraz 2009.

Specjalizuje się w tematach związanych ze szkoleniami menadżerskimi, sprzedażowymi, negocjacyjnymi. 

Pracował m.in. dla: ING, BGŻ, ALLIANZ, GERLING, BZWBK, QUALIA DEVELOPMENT, RAIFFEISEN, WARTA, T-MOBILE.