ŁUKASZ SIEMBORSKI

Wyróżnia go duża elastyczność w angażowaniu uczestników do poszukiwania optymalnych dla siebie metod działania. Klienci cenią go za umiejętność przeniesienia swojego doświadczenia na salę szkoleniową. W wolnych chwilach zatraca się w muzyce grając na gitarze.

Trener biznesu i konsultant w zakresie sprzedaży oraz zarządzania sprzedażą. Ukończył Stosunki Międzynarodowe w SGH oraz Psychologię w Biznesie w WSAiB. Absolwent zaawansowanej edycji szkoły trenerów biznesu MODERATOR. Odbył szereg szkoleń i kursów m.in.: „Budowanie Zwycięskiego Zespołu Sprzedaży”, „Coaching”, „Zarządzanie Kampanią Sprzedażową”.

Posiada 15-letnie doświadczenie w sprzedaży. Karierę zawodową rozpoczynał jako przedstawiciel handlowy. Następnie zarządzał oddziałem detalicznym AIG Bank Polska S.A. Współpracował z ING Usługi Finansowe S.A. jako: Doradca/Mentor, Menadżer oraz Trener Regionalny. Odpowiadał za rozwój Bancassurance w Północnym Regionie Banku BGŻ S.A., z nadwyżkami realizując założone cele. Wdrażał strategię wspierającą realizację standardów jakości obsługi, co przyczyniło się do poprawy wyników w zewnętrznych rankingach banku. Specjalizuje się  m. in. w tematach związanych ze sprzedażą oraz zarządzaniem sprzedażą.

Pracował m.in. dla:

BGŻ, ING Usługi Finansowe, AVIVA TUnŻ, AIG Bank Polska, Deutsche Bank, BZWBK, Armor Polska, Rubor, PGNiG, T-mobile, NIKE, Grupa NSG - Pilkington, Leroy Merlin, Volkswagen Bank, Robert Bosch.