Łukasz Siemborski

Trener, coach, konsultant

Mój obszar ekspercki to

negocjacje, sprzedaż, zarządzanie sprzedażą oraz przywództwo.

Ważne jest dla mnie angażowanie uczestników w poszukiwanie skutecznych metod działania. Stawiam na pracę opartą o sytuacje klientów, bo dzięki temu łatwiej jest wdrożyć pożądane zmiany. Koncentruję się na tzw. czynnikach sukcesu, by zwiększać rentowność inwestycji w działania rozwojowe.

W pracy wykorzystuję ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu: zarządzałem oddziałem AIG Banku, współpracowałem z ING Usługi Finansowe jako: Doradca/Mentor, Menadżer oraz Trener Regionalny. Odpowiadałem za rozwój Bancassurance w Północnym Regionie Banku BGŻ SA - wdrażałem strategię wspierającą realizację standardów jakości obsługi, co przyczyniło się do poprawy wyników w zewnętrznych rankingach banku. To doświadczenie pozwala mi rozumieć złożone zależności wewnątrz danej organizacji i precyzyjniej tworzyć odpowiedni zakres merytoryczny projektów rozwojowych.

Moje większe projekty rozwojowe obejmują:
  • program rozwoju kompetencji przywódczych dla potencjalnych kierowników, w jednej z sieci sprzedaży detalicznej,
  • projekt coachingowy dla trzydziestu kierowników z branży telekomunikacyjnej,
  • szkolenia 'Train The Trainers' dla dyrektorów oraz szkolenia wdrożeniowe dla doradców bankowych,
  • projekt doradczo-szkoleniowy dla marki premium z branży automotive - zarówno po stronie sprzedaży, jak i aftersales.

Ukończyłem zaawansowaną edycję szkoły trenerów biznesu MODERATOR oraz Studium Zawodowe Coacha Biznesu (program ICF) NOVO. Jestem certyfikowanym trenerem FRIS®.

Klienci, dla których pracowałem to m.in.: Bank BGŻ, AVIVA, Deutsche Bank, Bank BZWBK, Warta, T-Mobile, Nike, Pilkington Automotive, Hellmann Worldwide Logistics, National Oilwell Varco, Leroy Merlin, Maflow, Robert Bosch, Mercedes-Benz Polska.