MARZANNA SZYMCZAK

Uczestnicy szkoleń często podkreślają fakt, że stawia na praktyczną stronę omawianych zagadnień i odnoszenie się do ich rzeczywistości zawodowej. Klienci cenią ją za pozytywne nastawienie i skupianie się na poszukiwaniu pomysłów optymalnych dla ich biznesu. Lubi biografie ciekawych ludzi i muzykę relaksacyjną.

Od 13 lat pracuje jako trener, zrealizowała ok. 1000 dni szkoleniowych.

Dyplomowany psycholog. Ukończyła studia podyplomowe: „Zarządzanie potencjałem społecznym i doradztwo personalne” w Międzynarodowej Szkole Menadżerów w Warszawie oraz studia podyplomowe: „Ocena i rozwój pracownika – Akademia Asesorów” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada certyfikat trenerski wydany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Jest doradcą zawodowym z licencją I stopnia.

W swojej pracy trenerskiej wykorzystuje wieloletnie doświadczenie w zakresie doradztwa i diagnozy predyspozycji zawodowych. Pracowała przy projektach wdrażających standardy obsługi klienta w branży bankowej, farmaceutycznej i w sprzedaży detalicznej.

Specjalizuje się w szkoleniach z szeroko rozumianej obsługi klienta (prospecting, rozmowa telefoniczna, sprzedaż, budowanie długofalowych relacji) oraz szkoleniach z obszaru automotywacji, rozwoju osobistego i work-life-balance.

Pracował m.in. dla:

Antalis, BZ WBK, BGŻ, BUDIMEX, Bank GBW, Dalkia, Grupa LOTOS, Jysk, Kujawska Fabryka Manometrów, Pilkington, Grupa PZU, Philips, PSE, Raiffeisen Bank, Grupa NEUCA, TP, ZUS.