Prospecting – sztuka poszukiwania klientów

Przygotowujemy do przemyślanej selekcji rynku według priorytetowych kryteriów biznesowych. Pokazujemy gdzie szukać klienta i jak umówić się z nim na spotkanie.

JAK TO ROBIMY

NIEBANALNE ZIMNE ROZMOWY

Rekomendujemy sposoby budowania relacji oparte na zaciekawieniu, zaskoczeniu i przykuciu uwagi do korzyści ze współpracy. Uczymy jak doprowadzić do sytuacji, w której nieumówienie się ze sprzedawcą na spotkanie byłoby stratą dla klienta.

POTENCJAŁ REKOMENDACJI

Skupiamy się na wykorzystaniu każdego kontaktu z klientem. Uczymy jak uzyskiwać kolejne rekomendacje.

YES, WE CAN!

Potwierdzamy skuteczność proponowanych narzędzi. Uczestnicy podczas szkolenia przygotowują bazę klientów i prowadzą rzeczywiste rozmowy telefoniczne.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Zasady skutecznego prospectingu - jak je wykorzystać dla podniesienia własnej skuteczności

  • Kogo szukamy? Klasyfikacja i sposoby pozyskiwania klientów

  • Tworzenie mapy rynku, uzupełnianie informacji otrzymanych z baz. Źródła kontaktu "na zimno"

  • W jaki sposób zwiększać swoje szanse u kolejnych klientów, jak pozyskiwać informacje o firmie i osobie decyzyjnej

  • Umawianie spotkań z nowymi klientami. Bariery rozmowy telefonicznej i sposoby radzenia sobie z nimi. Sposoby unikania najczęściej popełnianych błędów

  • Struktura rozmowy telefonicznej

  • Praca z odmową w kontakcie z klientem

  • Pozyskiwanie rekomendacji od obecnych i przyszłych klientów

  • Zasada lejka sprzedażowego - praktyki rynkowe a własne statystyki

  • Metoda SPA - system planowania aktywności
Wiedza HR
Jaką wartość mają wartości w Twojej organizacji?

Jeśli przed pandemią - choć z trzaskiem - dźwigaliśmy braki w kulturze komunikacji czy współpracy w...

CONTROLLER 5.0 - Controlling Leaders of To(morrow)Day

VUCA Times, globalizacja, Big Data, automatyzacja, robotyzacja, zamiana towarów w usługi, zwinne i...