Prospecting – sztuka poszukiwania klientów

Przygotowujemy do przemyślanej selekcji rynku według priorytetowych kryteriów biznesowych. Pokazujemy gdzie szukać klienta i jak umówić się z nim na spotkanie.

JAK TO ROBIMY

NIEBANALNE ZIMNE ROZMOWY

Rekomendujemy sposoby budowania relacji oparte na zaciekawieniu, zaskoczeniu i przykuciu uwagi do korzyści ze współpracy. Uczymy jak doprowadzić do sytuacji, w której nieumówienie się ze sprzedawcą na spotkanie byłoby stratą dla klienta.

POTENCJAŁ REKOMENDACJI

Skupiamy się na wykorzystaniu każdego kontaktu z klientem. Uczymy jak uzyskiwać kolejne rekomendacje.

YES, WE CAN!

Potwierdzamy skuteczność proponowanych narzędzi. Uczestnicy podczas szkolenia przygotowują bazę klientów i prowadzą rzeczywiste rozmowy telefoniczne.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Zasady skutecznego prospectingu - jak je wykorzystać dla podniesienia własnej skuteczności
  • Kogo szukamy? Klasyfikacja i sposoby pozyskiwania klientów
  • Tworzenie mapy rynku, uzupełnianie informacji otrzymanych z baz. Źródła kontaktu "na zimno"
  • W jaki sposób zwiększać swoje szanse u kolejnych klientów, jak pozyskiwać informacje o firmie i osobie decyzyjnej
  • Umawianie spotkań z nowymi klientami. Bariery rozmowy telefonicznej i sposoby radzenia sobie z nimi. Sposoby unikania najczęściej popełnianych błędów
  • Struktura rozmowy telefonicznej
  • Praca z odmową w kontakcie z klientem
  • Pozyskiwanie rekomendacji od obecnych i przyszłych klientów
  • Zasada lejka sprzedażowego - praktyki rynkowe a własne statystyki
  • Metoda SPA - system planowania aktywności
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Leadership
Samoświadomość, odwaga i ciągła nauka - czyli leadership po nowemu

„Ciągle jeszcze się uczę” - miał powiedzieć pewnego dnia Michał Anioł. Ten wyjątkowy twórca epoki...

Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...