Przygotowujemy do przemyślanej selekcji rynku według priorytetowych kryteriów biznesowych. Pokazujemy gdzie szukać klienta i jak umówić się z nim na spotkanie.
Rekomendujemy sposoby budowania relacji oparte na zaciekawieniu, zaskoczeniu i przykuciu uwagi do korzyści ze współpracy. Uczymy jak doprowadzić do sytuacji, w której nieumówienie się ze sprzedawcą na spotkanie byłoby stratą dla klienta.
Skupiamy się na wykorzystaniu każdego kontaktu z klientem. Uczymy jak uzyskiwać kolejne rekomendacje.
Potwierdzamy skuteczność proponowanych narzędzi. Uczestnicy podczas szkolenia przygotowują bazę klientów i prowadzą rzeczywiste rozmowy telefoniczne.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.