Świat mediów społecznościowych to jedna wielka rodzina, w której każdy mówi nieco innym językiem. Wyjaśniamy jak odnaleźć się w tej mieszance i wykorzystać jej potencjał, by zdobywać klientów i budować markę firmy.
Zależy nam, aby po szkoleniu uczestnicy czuli się pewni podejmowanych działań, by byli samodzielni, twórczy i skuteczni. Pomagamy im też znaleźć odpowiedź na pytanie: „Jak zwiększyć zasięg mojej marki i liczbę klientów?”.
Komunikacja to proces dwustronny. Pokazujemy jak wywołać zaangażowanie po drugiej stronie ekranu, jak zainteresować odbiorców i zapaść pozytywnie w pamięć. Trenujemy wykorzystywanie technik, które to umożliwiają.
Media społecznościowe to nie tylko dobry copywriting i efektowne zdjęcia i filmy. Aby zachować spójność i być skutecznym w przekazie, warto przygotować plan działań, cykle i wątki. Podczas szkolenia uczestnicy poznają sposoby tworzenia strategii marketingowych oraz taktyki ich realizacji w social mediach.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.