Social media - komunikacja i kreowanie wizerunku marki

Świat mediów społecznościowych to jedna wielka rodzina, w której każdy mówi nieco innym językiem. Wyjaśniamy jak odnaleźć się w tej mieszance i wykorzystać jej potencjał, by zdobywać klientów i budować markę firmy.

JAK TO ROBIMY

KOMUNIKACJA SPOŁECZNOŚCIOWA PRZYNOSZĄCA KORZYŚCI

Zależy nam, aby po szkoleniu uczestnicy czuli się pewni podejmowanych działań, by byli samodzielni, twórczy i skuteczni. Pomagamy im też znaleźć odpowiedź na pytanie: „Jak zwiększyć zasięg mojej marki i liczbę klientów?”.

RELACJA W SIECI

Komunikacja to proces dwustronny. Pokazujemy jak wywołać zaangażowanie po drugiej stronie ekranu, jak zainteresować odbiorców i zapaść pozytywnie w pamięć. Trenujemy wykorzystywanie technik, które to umożliwiają.

SPOJRZENIE STRATEGICZNE

Media społecznościowe to nie tylko dobry copywriting i efektowne zdjęcia i filmy. Aby zachować spójność i być skutecznym w przekazie, warto przygotować plan działań, cykle i wątki. Podczas szkolenia uczestnicy poznają sposoby tworzenia strategii marketingowych oraz taktyki ich realizacji w social mediach.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Rola poszczególnych mediów - komunikacja ukierunkowana na użytkowników różnych kanałów komunikacji

  • Sposoby i narzędzia zarządzania mediami społecznościowymi i monitoringiem online

  • Komunikacja na Facebooku i LinkedIn - teoria i praktyka na wybranych przykładach

  • Strategia w mediach społecznościowych - krok po kroku
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...

Wiedza TRIZ, DFX, BIM
Sztuczna inteligencja w produkcji – czego się spodziewać? Co już się dzieje?

Jestem wielkim entuzjastą sztucznej inteligencji (AI). Ogromne wrażenie robi na mnie szybki rozwój...