Uczymy korzystania z gotowych do wdrożenia w firmie narzędzi, które rozwijają markę pracodawcy. Podczas szkolenia poszerzamy procesową, relacyjną i emocjonalną świadomość uczestników, a także ich wiedzę z zakresu komunikacji.
Co przyciąga, a co niepokoi potencjalnego kandydata w wizerunku firmy? Dobrze znać punkt startowy i stopień spójności wizerunku kreowanego w stosunku do faktycznego. Wyjaśniamy stąd i jak pozyskiwać informacje na ten temat.
Wzmacniamy kompetencje kluczowe dla tworzenia silnej marki pracodawcy - świadome podejście do procesu komunikacji, umiejętność doboru komunikacji do odbiorcy, by była zrozumiała i skuteczna.
Podczas szkolenia wyjaśniamy jak projektować doświadczenia pracownika, dbając o każdy etap jego relacji z firmą. Prezentujemy dobre praktyki, które powodują, że pracownik staje się ambasadorem swojego pracodawcy.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.