Employer Branding w praktyce - pracodawca jako marka

Uczymy korzystania z gotowych do wdrożenia w firmie narzędzi, które rozwijają markę pracodawcy. Podczas szkolenia poszerzamy procesową, relacyjną i emocjonalną świadomość uczestników, a także ich wiedzę z zakresu komunikacji.

JAK TO ROBIMY

FIRMA OCZAMI PRACOWNIKA

Co przyciąga, a co niepokoi potencjalnego kandydata w wizerunku firmy? Dobrze znać punkt startowy i stopień spójności wizerunku kreowanego w stosunku do faktycznego. Wyjaśniamy stąd i jak pozyskiwać informacje na ten temat.

JĘZYK KORZYŚCI

Wzmacniamy kompetencje kluczowe dla tworzenia silnej marki pracodawcy - świadome podejście do procesu komunikacji, umiejętność doboru komunikacji do odbiorcy, by była zrozumiała i skuteczna.

RELACJA OD REKRUTACJI DO ODEJŚCIA

Podczas szkolenia wyjaśniamy jak projektować doświadczenia pracownika, dbając o każdy etap jego relacji z firmą. Prezentujemy dobre praktyki, które powodują, że pracownik staje się ambasadorem swojego pracodawcy.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Analiza organizacji oczami pracownika - ustalenie celów organizacji, uświadomienie i umocnienie silnych stron firmy, konfrontacja ze słabymi stronami, ustalenie archetypu marki.
  • Komunikacja wewnętrzna - komunikaty "my", konstruktywne kształtowanie wizerunku.
  • Cykl życia pracownika - od rekrutacji, przez wprowadzenie, awans, po rozstanie z pracownikiem. Projektowanie doświadczeń pracownika.
  • Modele kultur organizacyjnych i przywództwa, które przyciągają pracowników.
  • Employee persona - identyfikacja grup docelowych. Gdzie poszukiwać pracownika i jak do niego dotrzeć? Jak dobrać przekaz?
  • Branding i EVP (employee value proposition) - niezbędne narzędzia budowania marki pracodawcy i praktyczne wskazówki efektywnej komunikacji. Style komunikacji.
  • Media społecznościowe - gdzie, jak, jak często, w jakiej formie i z jakim komunikatem zaistnieć i trwać.
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...

Wiedza TRIZ, DFX, BIM
Sztuczna inteligencja w produkcji – czego się spodziewać? Co już się dzieje?

Jestem wielkim entuzjastą sztucznej inteligencji (AI). Ogromne wrażenie robi na mnie szybki rozwój...