Operacyjne Przywództwo Sytuacyjne – rozwijaj kompetencje i motywację pracowników

Dowiedz się, jak dopasowywać styl przywództwa do poziomu dojrzałości pracowników. W efekcie podniesiesz i produktywność, i satysfakcję w swoim zespole!


Szkolenie odbędzie się online - podzielone na dwa spotkania:

22.09.2022 (3 godziny szkolenia – przerwa – 3 godziny szkolenia)

23.09.2022 (3 godziny szkolenia – przerwa – 3 godziny szkolenia)

Zgłoś udział

Data Rozpoczęcia
22/09/2022
Data zakończenia
23/09/2022
Czas trwania
2 x 6 godzin
Miejsce
Szkolenie online
Cena netto
2100 zł

JAK PRACUJEMY

NA START

Przed warsztatem zaprosimy Cię do wypełnienia kwestionariusza online, dzięki któremu poznasz swój styl zarządzania operacyjnego. Jeżeli jesteś menadżerem na produkcji przejdziesz diagnozę wersją "produkcyjną", a jeżeli zarządzasz w sprzedaży, usługach czy np. IT wersją "biznesową". Czeka Cię również indywidualna, 1-godzinna sesja feedbackowa z ekspertem.

MÓWIMY JĘZYKIEM TWOJEGO BIZNESU

Omawiając narzędzia, przykłady i działania rozwojowe, dopasowujemy je do środowiska pracy. Dylematy menadżerskie osadzamy w zrozumiałych dla liderów działaniach operacyjnych. Dzięki temu dowiesz się, co konkretnie powinieneś robić jako lider.

BAZUJEMY NA WARTOŚCIACH WAŻNYCH DLA CIEBIE I ORGANIZACJI

Dążymy do efektywności łączącej Twoją perspektywę i perspektywę pracowników. Będziemy analizować etapy rozwoju poszczególnych pracowników w Twoim zespole. Wypracujemy najlepsze podejście odpowiadające dojrzałości pracownika i typowi zadań, jakie otrzymuje. Skoncentrujemy się na 5 filarach operacyjnego zarządzania sytuacyjnego: ELASTYCZNOŚCI - ODPOWIEDZIALNOŚCI - SKUTECZNOŚCI - AUTONOMII - ZAANGAŻOWANIU.

Co Cię czeka?

1. Prework online- kwestionariusz stylów zarządzania operacyjnego;

2. Indywidualna, 1-godzinna sesja feedbackowa 1:1 przed warsztatem (online);

3. Praktyczne, 2-dniowe warsztaty operacyjnego przywództwa sytuacyjnego (online).

 

 

Program warsztatów

1
Przywództwo w erze „new normal” – makrotrendy.
1
Omówienie stylów Operacyjnego Przywództwa Sytuacyjnego. Analiza indywidualnych wyników kwestionariusza online. Z jakiego stylu najczęściej korzystam? Jaki styl preferuję? Co to oznacza dla mnie i zespołu?
1
Operacyjne Przywództwo Sytuacyjne – motywacja i kompetencje pracowników.
1
Diagnoza poziomu motywacji i kompetencji D1, D2, D3, D4 w kontekście wybranego zadania.
1
Diagnoza poziomu motywacji i kompetencji D1, D2, D3, D4 w kontekście wybranego zadania.
1
Kogo instruować, a komu delegować zadania?
1
Dobór sposobu i dopasowanie częstotliwości monitoringu przebiegu oraz efektów pracy.
1
Formułowanie celów, by były źródłem motywacji pracowników o różnej dojrzałości i w różnym wieku. Zlecanie zadań w sposób sprzyjający budowaniu samodzielności, zaangażowania i odpowiedzialności.
1
Informacja zwrotna jako drogowskaz dla zespołu. Pojęcie, cele i zasady konstruktywnego feedbacku.
1
Model udzielania informacji zwrotnej (FUKO).
1
Rozmowa wzmacniająca - jak rozmawiać z pracownikami, by chciało im się chcieć?
1
Jakie interwencje podejmować w sytuacji napotkanych trudności?
1
Wypełnienie Indywidualnych Planów Działania w oparciu o mapowanie zespołu pod kątem dopasowania stylu Operacyjnego Przywództwa Sytuacyjnego.

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE

Informacje techniczne

Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM, dlatego będziesz potrzebować komputera z dostępem do internetu i działającą kamerą, a także słuchawek lub systemu audio w laptopie. Wirtualna klasa da ci możliwość interakcji i komunikacji z prowadzącym i grupą. Dyskusja i ćwiczenia to część szkolenia.

DOFINANSOWANIE

Na nasze szkolenia otwarte można pozyskać nawet 80% dofinansowania poprzez BUR (Bazę Usług Rozwojowych).

Agnieszka Dębińska
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Dębińska
Koordynator projektów rozwojowych
Wiedza Efektywność osobista
Rodzic ze spokojem w pracy – Pozytywna Dyscyplina w praktyce

Głośne dyskusje i słynne słowo „ZARAZ”. Foch i trzaskanie drzwiami. Posiłek, który ciągnie się...

Wiedza Leadership
Jeśli pracownik umie, ale nie chce – jak wzmacniać motywację i zaangażowanie?

Poznaj Roberta. Pracuje w firmie od dłuższego czasu. Świetnie radzi sobie ze wszystkimi, nawet...