Operacyjne Przywództwo Sytuacyjne – rozwijaj kompetencje i motywację pracowników

Dowiedz się, jak dopasowywać styl przywództwa do poziomu dojrzałości pracowników. W efekcie podniesiesz i produktywność, i satysfakcję w swoim zespole!

Zgłoś udział

Data Rozpoczęcia
03/07/2024
Data zakończenia
04/07/2024
Czas trwania
2 dni
Miejsce
Warszawa
Cena netto
2300 zł

JAK PRACUJEMY

NA START

Przed warsztatem zaprosimy Cię do wypełnienia kwestionariusza online, dzięki któremu poznasz swój styl zarządzania operacyjnego. Jeżeli jesteś menadżerem na produkcji przejdziesz diagnozę wersją "produkcyjną", a jeżeli zarządzasz w sprzedaży, usługach czy np. IT wersją "biznesową". Czeka Cię również indywidualna, 1-godzinna sesja feedbackowa z ekspertem.

MÓWIMY JĘZYKIEM TWOJEGO BIZNESU

Omawiając narzędzia, przykłady i działania rozwojowe, dopasowujemy je do środowiska pracy. Dylematy menadżerskie osadzamy w zrozumiałych dla liderów działaniach operacyjnych. Dzięki temu dowiesz się, co konkretnie powinieneś robić jako lider.

BAZUJEMY NA WARTOŚCIACH WAŻNYCH DLA CIEBIE I ORGANIZACJI

Dążymy do efektywności łączącej Twoją perspektywę i perspektywę pracowników. Będziemy analizować etapy rozwoju poszczególnych pracowników w Twoim zespole. Wypracujemy najlepsze podejście odpowiadające dojrzałości pracownika i typowi zadań, jakie otrzymuje. Skoncentrujemy się na 5 filarach operacyjnego zarządzania sytuacyjnego: ELASTYCZNOŚCI - ODPOWIEDZIALNOŚCI - SKUTECZNOŚCI - AUTONOMII - ZAANGAŻOWANIU.

Co Cię czeka?

1. Prework online- kwestionariusz stylów zarządzania operacyjnego;

2. Indywidualna, 1-godzinna sesja feedbackowa 1:1 przed warsztatem (online);

3. Praktyczne, 2-dniowe warsztaty operacyjnego przywództwa sytuacyjnego (online).

 

 

Program warsztatów

1
Przywództwo w erze „new normal” – makrotrendy.
1
Omówienie stylów Operacyjnego Przywództwa Sytuacyjnego. Analiza indywidualnych wyników kwestionariusza online. Z jakiego stylu najczęściej korzystam? Jaki styl preferuję? Co to oznacza dla mnie i zespołu?
1
Operacyjne Przywództwo Sytuacyjne – motywacja i kompetencje pracowników.
1
Diagnoza poziomu motywacji i kompetencji D1, D2, D3, D4 w kontekście wybranego zadania.
1
Diagnoza poziomu motywacji i kompetencji D1, D2, D3, D4 w kontekście wybranego zadania.
1
Kogo instruować, a komu delegować zadania?
1
Dobór sposobu i dopasowanie częstotliwości monitoringu przebiegu oraz efektów pracy.
1
Formułowanie celów, by były źródłem motywacji pracowników o różnej dojrzałości i w różnym wieku. Zlecanie zadań w sposób sprzyjający budowaniu samodzielności, zaangażowania i odpowiedzialności.
1
Informacja zwrotna jako drogowskaz dla zespołu. Pojęcie, cele i zasady konstruktywnego feedbacku.
1
Model udzielania informacji zwrotnej (FUKO).
1
Rozmowa wzmacniająca - jak rozmawiać z pracownikami, by chciało im się chcieć?
1
Jakie interwencje podejmować w sytuacji napotkanych trudności?
1
Wypełnienie Indywidualnych Planów Działania w oparciu o mapowanie zespołu pod kątem dopasowania stylu Operacyjnego Przywództwa Sytuacyjnego.

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE

Trener, coach, konsultant

Informacje organizacyjne

Cena obejmuje udział w dwudniowym szkoleniu oraz lunche, kawę i inne napoje, podręcznik szkoleniowy i zestaw do notowania.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Godziny szkolenia: od 9:00 do 16:30

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Agnieszka Dębińska
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Dębińska
Koordynator projektów rozwojowych
Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...

Wiedza TRIZ, DFX, BIM
Sztuczna inteligencja w produkcji – czego się spodziewać? Co już się dzieje?

Jestem wielkim entuzjastą sztucznej inteligencji (AI). Ogromne wrażenie robi na mnie szybki rozwój...