Operacyjne Przywództwo Sytuacyjne – rozwijaj kompetencje i motywację pracowników

Dowiedz się, jak dopasowywać styl przywództwa do poziomu dojrzałości pracowników. W efekcie podniesiesz i produktywność, i satysfakcję w swoim zespole!

JAK PRACUJEMY

NA START

Przed warsztatem zaprosimy Cię do wypełnienia kwestionariusza online, dzięki któremu poznasz swój styl zarządzania operacyjnego. Jeżeli jesteś menadżerem na produkcji przejdziesz diagnozę wersją "produkcyjną", a jeżeli zarządzasz w sprzedaży, usługach czy np. IT wersją "biznesową". Czeka Cię również indywidualna, 1-godzinna sesja feedbackowa z ekspertem.

MÓWIMY JĘZYKIEM TWOJEGO BIZNESU

Omawiając narzędzia, przykłady i działania rozwojowe, dopasowujemy je do środowiska pracy. Dylematy menadżerskie osadzamy w zrozumiałych dla liderów działaniach operacyjnych. Dzięki temu dowiesz się, co konkretnie powinieneś robić jako lider.

BAZUJEMY NA WARTOŚCIACH WAŻNYCH DLA CIEBIE I ORGANIZACJI

Dążymy do efektywności łączącej Twoją perspektywę i perspektywę pracowników. Będziemy analizować etapy rozwoju poszczególnych pracowników w Twoim zespole. Wypracujemy najlepsze podejście odpowiadające dojrzałości pracownika i typowi zadań, jakie otrzymuje. Skoncentrujemy się na 5 filarach operacyjnego zarządzania sytuacyjnego: ELASTYCZNOŚCI - ODPOWIEDZIALNOŚCI - SKUTECZNOŚCI - AUTONOMII - ZAANGAŻOWANIU.

Co Cię czeka?

1. Prework online- kwestionariusz stylów zarządzania operacyjnego;

2. Indywidualna, 1-godzinna sesja feedbackowa 1:1 przed warsztatem (online);

3. Praktyczne, 2-dniowe warsztaty operacyjnego przywództwa sytuacyjnego (online).

 

 

Program warsztatów

1
Przywództwo w erze „new normal” – makrotrendy.
1
Omówienie stylów Operacyjnego Przywództwa Sytuacyjnego. Analiza indywidualnych wyników kwestionariusza online. Z jakiego stylu najczęściej korzystam? Jaki styl preferuję? Co to oznacza dla mnie i zespołu?
1
Operacyjne Przywództwo Sytuacyjne – motywacja i kompetencje pracowników.
1
Diagnoza poziomu motywacji i kompetencji D1, D2, D3, D4 w kontekście wybranego zadania.
1
Diagnoza poziomu motywacji i kompetencji D1, D2, D3, D4 w kontekście wybranego zadania.
1
Kogo instruować, a komu delegować zadania?
1
Dobór sposobu i dopasowanie częstotliwości monitoringu przebiegu oraz efektów pracy.
1
Formułowanie celów, by były źródłem motywacji pracowników o różnej dojrzałości i w różnym wieku. Zlecanie zadań w sposób sprzyjający budowaniu samodzielności, zaangażowania i odpowiedzialności.
1
Informacja zwrotna jako drogowskaz dla zespołu. Pojęcie, cele i zasady konstruktywnego feedbacku.
1
Model udzielania informacji zwrotnej (FUKO).
1
Rozmowa wzmacniająca - jak rozmawiać z pracownikami, by chciało im się chcieć?
1
Jakie interwencje podejmować w sytuacji napotkanych trudności?
1
Wypełnienie Indywidualnych Planów Działania w oparciu o mapowanie zespołu pod kątem dopasowania stylu Operacyjnego Przywództwa Sytuacyjnego.

TRENER PROWADZĄCY SZKOLENIE

Trener, coach, konsultant

Informacje organizacyjne

Cena obejmuje udział w dwudniowym szkoleniu oraz lunche, kawę i inne napoje, podręcznik szkoleniowy i zestaw do notowania.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Godziny szkolenia: od 9:00 do 16:30

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Agnieszka Dębińska
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Dębińska
Koordynator projektów rozwojowych
Wiedza Leadership
Samoświadomość, odwaga i ciągła nauka - czyli leadership po nowemu

„Ciągle jeszcze się uczę” - miał powiedzieć pewnego dnia Michał Anioł. Ten wyjątkowy twórca epoki...

Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...