Zwiększamy skuteczność rozmów wychodzących i przychodzących poprzez trening sprawdzonych modeli oraz przełamywanie barier i przekonań uczestników.
Skupiamy się na znajdowaniu skutecznych, błyskotliwych i atrakcyjnych dla klientów fraz. Mamy świadomość, że kilka pierwszych sekund nada kształt i zdecyduje o końcowym efekcie rozmowy.
Zwiększamy automotywację uczestników. Pokazujemy jak diagnozować własne, ograniczające schematy myślenia i formułować nowe, wspierające przekonania.
Dostarczamy metod rozbrajania zarzutów, ataków i obiekcji. Umożliwiamy uczestnikom szkolenia testowanie różnych struktur i narzędzi, aby później trafnie dopasowywali je do klientów.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.