Telemarketing – w stronę skuteczności

Zwiększamy skuteczność rozmów wychodzących i przychodzących poprzez trening sprawdzonych modeli oraz przełamywanie barier i przekonań uczestników.

JAK TO ROBIMY

HAKI NA UWAGĘ

Skupiamy się na znajdowaniu skutecznych, błyskotliwych i atrakcyjnych dla klientów fraz. Mamy świadomość, że kilka pierwszych sekund nada kształt i zdecyduje o końcowym efekcie rozmowy.

PRZEŁAMAĆ SCHEMAT MYŚLENIA

Zwiększamy automotywację uczestników. Pokazujemy jak diagnozować własne, ograniczające schematy myślenia i formułować nowe, wspierające przekonania.

SPRAWNIE I CELNIE RIPOSTOWAĆ OBIEKCJE

Dostarczamy metod rozbrajania zarzutów, ataków i obiekcji. Umożliwiamy uczestnikom szkolenia testowanie różnych struktur i narzędzi, aby później trafnie dopasowywali je do klientów.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Rola celu i nastawienia w rozmowie telefonicznej. Uwspólnianie celów jako ważne narzędzie rozmowy z klientem.
  • Moc przekonań - jak pracować z własnymi obawami.
  • Telefony przychodzące - jak budować profesjonalny wizerunek. Mój głos, moja energia.
  • Zainteresowanie klientem w rozmowie przez telefon: prowadzenie rozmowy w celu rozpoznania i zrozumienia potrzeb klientów.
  • Rozwiązywanie problemów: zbieranie informacji - identyfikacja problemu - precyzowanie problemu klienta. Koncentracja na rozwiązaniu.
  • Telefony wychodzące - haki na uwagę, korzyści i key message.
  • Sytuacje trudne i obiekcje klientów - sprawdzone patenty.
  • Praca z emocjami. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...

Wiedza TRIZ, DFX, BIM
Sztuczna inteligencja w produkcji – czego się spodziewać? Co już się dzieje?

Jestem wielkim entuzjastą sztucznej inteligencji (AI). Ogromne wrażenie robi na mnie szybki rozwój...