Telemarketing – w stronę skuteczności

Zwiększamy skuteczność rozmów wychodzących i przychodzących poprzez trening sprawdzonych modeli oraz przełamywanie barier i przekonań uczestników.

JAK TO ROBIMY

HAKI NA UWAGĘ

Skupiamy się na znajdowaniu skutecznych, błyskotliwych i atrakcyjnych dla klientów fraz. Mamy świadomość, że kilka pierwszych sekund nada kształt i zdecyduje o końcowym efekcie rozmowy.

PRZEŁAMAĆ SCHEMAT MYŚLENIA

Zwiększamy automotywację uczestników. Pokazujemy jak diagnozować własne, ograniczające schematy myślenia i formułować nowe, wspierające przekonania.

SPRAWNIE I CELNIE RIPOSTOWAĆ OBIEKCJE

Dostarczamy metod rozbrajania zarzutów, ataków i obiekcji. Umożliwiamy uczestnikom szkolenia testowanie różnych struktur i narzędzi, aby później trafnie dopasowywali je do klientów.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Rola celu i nastawienia w rozmowie telefonicznej. Uwspólnianie celów jako ważne narzędzie rozmowy z klientem.

  • Moc przekonań - jak pracować z własnymi obawami.

  • Telefony przychodzące - jak budować profesjonalny wizerunek. Mój głos, moja energia.

  • Zainteresowanie klientem w rozmowie przez telefon: prowadzenie rozmowy w celu rozpoznania i zrozumienia potrzeb klientów.

  • Rozwiązywanie problemów: zbieranie informacji - identyfikacja problemu - precyzowanie problemu klienta. Koncentracja na rozwiązaniu.

  • Telefony wychodzące - haki na uwagę, korzyści i key message.

  • Sytuacje trudne i obiekcje klientów - sprawdzone patenty.

  • Praca z emocjami. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
Wiedza HR
Jaką wartość mają wartości w Twojej organizacji?

Jeśli przed pandemią - choć z trzaskiem - dźwigaliśmy braki w kulturze komunikacji czy współpracy w...

CONTROLLER 5.0 - Controlling Leaders of To(morrow)Day

VUCA Times, globalizacja, Big Data, automatyzacja, robotyzacja, zamiana towarów w usługi, zwinne i...