Komunikacja zarządcza – wyróżnik skutecznego menadżera
Uczymy menadżerów, jak w jasny sposób przekazać informacje i jednocześnie wpływać na postawy pracowników, by osiągali założone wyniki.
JAK TO ROBIMY
KONCENTRACJA NA REZULTACIE
Wspólnie z uczestnikami szkolenia analizujemy wyzwania, przed jakimi stoją. Szukamy najlepszych sposobów na przekazanie oczekiwań wobec zespołów. Dbamy o to, by komunikacja zarządcza była jasna, zwięzła i kompletna oraz wzbudzała u pracowników poczucie odpowiedzialności za osiągnięty rezultat.
BUDOWANIE RELACJI Z PRACOWNIKAMI
Pogłębiamy wiedzę menadżerów z zakresu psychologii kontaktu i rozpoznawania stylów komunikacyjnych pracowników. W celu zwiększenia efektywności komunikacji, ćwiczymy dopasowywanie stylu wypowiedzi do rozmówcy.
UŻYTECZNE MODELE ROZMÓW
Dzielimy się z uczestnikami użytecznymi modelami rozmów, które pomogą im przygotować się do rzeczywistych spotkań z pracownikami.
To szkolenie realizujemy stacjonarnie, jak i w formule online.
KLUCZOWE ZAGADNIENIA
- Delegowanie zadań - jak w motywujący sposób przekazać cel do realizacji
- Monitorowanie postępów - jak docenić za efekty i podtrzymać zaangażowanie
- Feedback jako narzędzie wzmacniające pozytywne zachowania i wygaszające niepożądane
- Typy komunikacyjne - jak się do nich dostosować
- Rozmowa nagradzająca i siła jej oddziaływania
- Przydatne modele:
- struktura expose
- przekazywanie niepopularnych wiadomości
- egzekwowanie oczekiwań i stawianie granic
- dyscyplinowanie - drabinka interwencji
- rozmowa zwalniająca
- Komunikacja podczas konfliktu w zespole
KRÓTKA FORMA
Szkolenie możemy zrealizować jako cykl spotkań trwających 3-4 godziny.
WZMOCNIJ EFEKT
Opcjonalne działania przed i po tym szkoleniu:
SPRAWDŹ TAKŻE
POWIĄZANE SZKOLENIA/DZIAŁANIA
- Zarządzanie zmianą – od oporu do zaangażowania
- Feedback - informacja zwrotna jako narzędzie rozwoju
- Coaching menadżerski – indywidualny rozwój on the job