Lean IT

Pomagamy wykorzystać potencjał Lean IT. Uczymy korzystania z narzędzi, które podnoszą efektywność zarządzania produktami i usługami IT, a także zwiększają końcową satysfakcję klientów.

JAK TO ROBIMY

KLUCZOWY JEST KLIENT

Podczas szkolenia wspólnie identyfikujemy klienta zespołu IT. Określamy jego potrzeby i to, za co jest skłonny zapłacić. Wyjaśniamy jak oczekiwania klienta, w Lean nazywane VoC (Voice of Customer), opisać i sparametryzować.

ELIMINOWANIE STRAT

Tworzymy mapę strumienia wartości. Analizujemy ją pod kątem tego, na czym najbardziej zależy klientom danego procesu, które elementy stanowią wartość dodaną, a które są wymagane regulacjami. Uczymy identyfikowania obszarów, które są zbyt kosztowne, działają zbyt wolno lub generują zbyt dużo błędów.

WYMIAR PRAKTYCZNY

Uzbrajamy w praktyczne narzędzia służące podnoszeniu jakości i wydajności procesów. Pokazujemy jak ocenić, czy poszczególne działania budują wartość dodaną dla klienta i eliminować te, które jej nie wnoszą.

To szkolenie realizujemy stacjonarnie, jak i w formule online.

KLUCZOWE NARZĘDZIA

  • • Voice of Customer (VOC)
  • • Kano model
  • • Critical to quality (CTQ)
  • • SIPOC
  • • Value Stream Map (VSM)
  • • Push, Pull
  • • Just-in-time (JIT)
  • • Key Performance Indicator (KPI)
  • • Operational Process Efficiency(OPE)
  • • Skills & Knowledge Matrix
  • • Performance dialogue
  • • Visible management
  • • Kaizen
  • • DMAIC
  • • Pareto analysis
  • • Ishikawa analysis
  • • 5 Whys
  • • Lean leadership
  • • AURRA model
  • • Go and see

WZMOCNIJ EFEKT

Opcjonalne działania przed i po tym szkoleniu:

Przed
Warsztat koncentrujący
Szkolenie
Lean IT
Po
Warsztat wdrożeniowy

NEWSLETTER MERYTORYCZNY

Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki