Pomagamy wykorzystać potencjał Lean IT. Uczymy korzystania z narzędzi, które podnoszą efektywność zarządzania produktami i usługami IT, a także zwiększają końcową satysfakcję klientów.
Podczas szkolenia wspólnie identyfikujemy klienta zespołu IT. Określamy jego potrzeby i to, za co jest skłonny zapłacić. Wyjaśniamy jak oczekiwania klienta, w Lean nazywane VoC (Voice of Customer), opisać i sparametryzować.
Tworzymy mapę strumienia wartości. Analizujemy ją pod kątem tego, na czym najbardziej zależy klientom danego procesu, które elementy stanowią wartość dodaną, a które są wymagane regulacjami. Uczymy identyfikowania obszarów, które są zbyt kosztowne, działają zbyt wolno lub generują zbyt dużo błędów.
Uzbrajamy w praktyczne narzędzia służące podnoszeniu jakości i wydajności procesów. Pokazujemy jak ocenić, czy poszczególne działania budują wartość dodaną dla klienta i eliminować te, które jej nie wnoszą.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.