Lean IT

Pomagamy wykorzystać potencjał Lean IT. Uczymy korzystania z narzędzi, które podnoszą efektywność zarządzania produktami i usługami IT, a także zwiększają końcową satysfakcję klientów.

JAK TO ROBIMY

KLUCZOWY JEST KLIENT

Podczas szkolenia wspólnie identyfikujemy klienta zespołu IT. Określamy jego potrzeby i to, za co jest skłonny zapłacić. Wyjaśniamy jak oczekiwania klienta, w Lean nazywane VoC (Voice of Customer), opisać i sparametryzować.

ELIMINOWANIE STRAT

Tworzymy mapę strumienia wartości. Analizujemy ją pod kątem tego, na czym najbardziej zależy klientom danego procesu, które elementy stanowią wartość dodaną, a które są wymagane regulacjami. Uczymy identyfikowania obszarów, które są zbyt kosztowne, działają zbyt wolno lub generują zbyt dużo błędów.

WYMIAR PRAKTYCZNY

Uzbrajamy w praktyczne narzędzia służące podnoszeniu jakości i wydajności procesów. Pokazujemy jak ocenić, czy poszczególne działania budują wartość dodaną dla klienta i eliminować te, które jej nie wnoszą.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE NARZĘDZIA

  • Voice of Customer (VOC)
  • Kano model
  • Critical to quality (CTQ)
  • SIPOC
  • Value Stream Map (VSM)
  • Push, Pull
  • Just-in-time (JIT)
  • Key Performance Indicator (KPI)
  • Operational Process Efficiency(OPE)
  • Skills & Knowledge Matrix
  • Performance dialogue
  • Visible management
  • Kaizen
  • DMAIC
  • Pareto analysis
  • Ishikawa analysis
  • 5 Whys
  • Lean leadership
  • AURRA model
  • Go and see
Agnieszka Graszewicz
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Graszewicz
Koordynator projektów rozwojowych
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...

Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...