Pomagamy w budowaniu kultury organizacyjnej promującej postawę prokliencką. Rozwijamy umiejętności wzmacniania więzi z klientami.
Wraz z uczestnikami szkolenia śledzimy cały proces obsługi z perspektywy klienta. Szukamy elementów wymagających poprawy. W sytuacjach sprzedażowych analizujemy także etapy przedsprzedażowe, w czasie sprzedaży i posprzedażowe.
Uświadamiamy uczestnikom, że budowanie długotrwałych relacji z klientami jest konieczne do osiągania wysokich wyników. Rozwijamy umiejętności, które służą wzmacnianiu relacji: badanie potrzeb, empatia, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze, wyprzedzanie oczekiwań klientów.
Uważamy, że każdy ma potencjał, aby poprawić relacje ze swoimi klientami, dlatego zachęcamy do wypracowania pomysłów w tym zakresie. Kończymy szkolenie z konkretnymi planami działań, którymi się dzielimy w ramach grupy.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.