Budowanie długotrwałych relacji z klientami – partnerstwo na lata

Pomagamy w budowaniu kultury organizacyjnej promującej postawę prokliencką. Rozwijamy umiejętności wzmacniania więzi z klientami.

JAK TO ROBIMY

CUSTOMER EXPERIENCE – BUDOWANIE POZYTYWNYCH DOŚWIADCZEŃ KLIENTA

Wraz z uczestnikami szkolenia śledzimy cały proces obsługi z perspektywy klienta. Szukamy elementów wymagających poprawy. W sytuacjach sprzedażowych analizujemy także etapy przedsprzedażowe, w czasie sprzedaży i posprzedażowe.

RELACJE Z KLIENTEM A WYNIKI

Uświadamiamy uczestnikom, że budowanie długotrwałych relacji z klientami jest konieczne do osiągania wysokich wyników. Rozwijamy umiejętności, które służą wzmacnianiu relacji: badanie potrzeb, empatia, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze, wyprzedzanie oczekiwań klientów.

POMYSŁY NA WZMOCNIENIE RELACJI Z KLIENTAMI

Uważamy, że każdy ma potencjał, aby poprawić relacje ze swoimi klientami, dlatego zachęcamy do wypracowania pomysłów w tym zakresie. Kończymy szkolenie z konkretnymi planami działań, którymi się dzielimy w ramach grupy.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Jak badać zadowolenie klienta - metody, interpretacja wyników

  • Rodzaje relacji z klientem: reaktywne, proaktywne i odpowiedzialne

  • Jak rozwijać poszczególne rodzaje relacji

  • Wpływ pozytywnych relacji na wizerunek organizacji bądź działu

  • Komunikacja - co decyduje o budowani więzi z klientem?

  • Trudne sytuacje potencjalnie zagrażające relacjom: radzenie sobie z obiekcjami, przekazywanie niepopularnych wiadomości, stawianie granic
Wiedza HR
Jaką wartość mają wartości w Twojej organizacji?

Jeśli przed pandemią - choć z trzaskiem - dźwigaliśmy braki w kulturze komunikacji czy współpracy w...

CONTROLLER 5.0 - Controlling Leaders of To(morrow)Day

VUCA Times, globalizacja, Big Data, automatyzacja, robotyzacja, zamiana towarów w usługi, zwinne i...