Data storytelling - kiedy dane przekonują

Pokazujemy jak ożywić dane biznesowe i wykorzystywać moc data storytellingu. Dzielimy się tajnikami przygotowania prezentacji danych, by w sposób atrakcyjny, jednoznaczny i przekonujący trafiały do odbiorców i zabierały ich w fascynującą podróż.

JAK TO ROBIMY

PRAKTYCY PRAKTYKOM – CZYTELNA WIZUALIZACJA

Podczas szkolenia uczymy graficznego przygotowywania prezentacji złożonych danych w sposób, który jest łatwy do zrozumienia i pomaga odbiorcom w podejmowaniu decyzji. Pokazujemy tajniki prezentacji informacji i ich wzajemnych zależności w sposób, w jaki przetwarza je ludzki mózg. Dzięki temu dane „mówią” do wyobraźni i są przekonujące. Dajemy uczestnikom możliwość eksperymentowania z różnymi technikami, dostosowując je do swoich unikalnych potrzeb i celów prezentacji.

TRAFIONA NARRACJA

Aby „dane zaczęły mówić głośniej”, uczymy tworzyć opowieści, które wciągają słuchaczy od pierwszych chwil. Pokazujemy jak wykorzystać analogie, doświadczenia i kontekst sytuacyjny, aby odbiorcy poczuli, że narracja jest ich własną historią. Rozwijamy praktyczne umiejętności wykorzystania storytellingu w zarządzaniu i realizowaniu swoich celów biznesowych.

NARZĘDZIA SCENICZNE

Odkrywamy metody wykorzystania języka ciała, intonacji i gestykulacji, które sprawiają, że wystąpienie jest efektownym i efektywnym spektaklem. Pomagamy w zbudowaniu wizerunku profesjonalisty, który potrafi przetwarzać i wykorzystywać dane, ułatwiając słuchaczom podejmowanie mądrych trafnych i słusznych decyzji.

Prowadzący szkolenie jest inżynierem, projektantem BIM, a także tancerzem i choreografem – podzieli się swoimi best practice.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Grafika slajdów - schludnie i przekonująco.
  • Wykresy i diagramy - jak z nudnego wykresu wydobyć esencję informacyjną.
  • Kolor - co robi i jak wpływa na postrzeganie.
  • Zależności - jak pokazywać dane w kontekście podkreślającym ich znaczenie.
  • Od analizy do syntezy, czyli jak omawiać złożone dane na wykresach i nie usypiać odbiorców.
  • Kiedy dane milczą a kiedy mówią - siła narracji w prezentacji danych.
  • Zagospodarowanie całego siebie w wystąpieniach - gestykulacja i intonacja- czy to tak ważne przy danych?
  • Storytelling - budowanie historii dla realizacji celów.
  • Metody angażowania odbiorców.
Agnieszka Graszewicz
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Graszewicz
Koordynator projektów rozwojowych
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza TRIZ, DFX, BIM
Sztuczna inteligencja w produkcji – czego się spodziewać? Co już się dzieje?

Jestem wielkim entuzjastą sztucznej inteligencji (AI). Ogromne wrażenie robi na mnie szybki rozwój...

Wiedza Leadership
Senior manager - przez jakie soczewki ogląda swoją rzeczywistość?

Executive coaching wg N.E.W.S.®