Mój rynek po pandemii – gdzie jest dziś mój klient i czego ode mnie potrzebuje?

Aktualizujemy handlowcom mapę ich rynku, pokazując zmieniające się trendy upodobań i decyzji klientów. Osadzamy istniejące trendy w segmentach, a także portretach klientów, aby dać narzędzia do działania tak, jak chce klient.

JAK TO ROBIMY

RESTART RELACJI Z KLIENTAMI

Przechodzimy przez proces re-startu relacji z klientami. Analizujemy, czego w obliczu zmieniających się ekonomicznych i społecznych trendów klienci będą potrzebować, a czego będą chcieli uniknąć.

PROPOZYCJA WARTOŚCI

Pokazujemy korzyści z odejścia od produktów, ich cech i technologii w stronę pogłębionego zrozumienia, czym jest tworzenie wartości dla klienta. Stymulujemy do transformacji spojrzenia na dotychczasową prezentację oferty i budowanie relacji sprzedażowych.

NARZĘDZIOWO

Do procesu włączamy proste, ale skuteczne narzędzia. Uczymy, jak wykorzystać pracę z Personą oraz Value Proposition Canvas, aby odświeżyć spojrzenie na to, kim są aktualnie kluczowi klienci i jak zaprojektować dla nich ofertę dopasowaną do zmieniających się wymagań rynku.

BIG PICTURE

Pomagamy zbudować Big Picture i stymulujemy do myślenia: „Co potrzebuję zmienić w aktualnej ofercie i relacjach sprzedażowych? Jakie nowe wartości chcę dostarczać kluczowym klientom i jak przekuć ja na satysfakcjonującą sprzedaż?”.

DLA KOGO?

Dla sprzedawców, pracowników marketingu i obsługi klienta.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

· Kluczowe trendy i wynikające z nich korzyści, których klienci będą poszukiwać w sytuacji niepewności - finansowej i społecznej.

· Narzędzia pozwalające w codziennej pracy odpowiadać na pytania:
Jak aktualnie zmienia się portret moich kluczowych klientów?
W jaki sposób chcę rozwiązać główne problemy, których teraz doświadczają?
Jak chcę ułatwić im osiąganie celów zawodowych i/lub osobistych?
W jaki sposób zapewnię unikalność mojej oferty na tle rynku?

· Indywidualny Customer's Canvas - plan zmian w relacjach sprzedażowych z kluczowymi klientami.

Agnieszka Graszewicz
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Graszewicz
Koordynator projektów rozwojowych
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Leadership
Rozwój menedżerów - trendy vs potrzeby

Jakie działania rozwojowe otrzymali menedżerowie w Twojej organizacji w 2022 roku? Jaki rozwój im...

Wiedza Efektywność osobista
Rodzic ze spokojem w pracy – Pozytywna Dyscyplina w praktyce

Głośne dyskusje i słynne słowo „ZARAZ”. Foch i trzaskanie drzwiami. Posiłek, który ciągnie się...