Mój rynek po pandemii – gdzie jest dziś mój klient i czego ode mnie potrzebuje?

Aktualizujemy handlowcom mapę ich rynku, pokazując zmieniające się trendy upodobań i decyzji klientów. Osadzamy istniejące trendy w segmentach, a także portretach klientów, aby dać narzędzia do działania tak, jak chce klient.

JAK TO ROBIMY

RESTART RELACJI Z KLIENTAMI

Przechodzimy przez proces re-startu relacji z klientami. Analizujemy, czego w obliczu zmieniających się ekonomicznych i społecznych trendów klienci będą potrzebować, a czego będą chcieli uniknąć.

PROPOZYCJA WARTOŚCI

Pokazujemy korzyści z odejścia od produktów, ich cech i technologii w stronę pogłębionego zrozumienia, czym jest tworzenie wartości dla klienta. Stymulujemy do transformacji spojrzenia na dotychczasową prezentację oferty i budowanie relacji sprzedażowych.

NARZĘDZIOWO

Do procesu włączamy proste, ale skuteczne narzędzia. Uczymy, jak wykorzystać pracę z Personą oraz Value Proposition Canvas, aby odświeżyć spojrzenie na to, kim są aktualnie kluczowi klienci i jak zaprojektować dla nich ofertę dopasowaną do zmieniających się wymagań rynku.

BIG PICTURE

Pomagamy zbudować Big Picture i stymulujemy do myślenia: „Co potrzebuję zmienić w aktualnej ofercie i relacjach sprzedażowych? Jakie nowe wartości chcę dostarczać kluczowym klientom i jak przekuć ja na satysfakcjonującą sprzedaż?”.

DLA KOGO?

Dla sprzedawców, pracowników marketingu i obsługi klienta.

To szkolenie realizujemy stacjonarnie, jak i w formule online.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

· Kluczowe trendy i wynikające z nich korzyści, których klienci będą poszukiwać w sytuacji niepewności - finansowej i społecznej.

· Narzędzia pozwalające w codziennej pracy odpowiadać na pytania:
Jak aktualnie zmienia się portret moich kluczowych klientów?
W jaki sposób chcę rozwiązać główne problemy, których teraz doświadczają?
Jak chcę ułatwić im osiąganie celów zawodowych i/lub osobistych?
W jaki sposób zapewnię unikalność mojej oferty na tle rynku?

· Indywidualny Customer's Canvas - plan zmian w relacjach sprzedażowych z kluczowymi klientami.

NEWSLETTER MERYTORYCZNY

Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki