Aktualizujemy handlowcom mapę ich rynku, pokazując zmieniające się trendy upodobań i decyzji klientów. Osadzamy istniejące trendy w segmentach, a także portretach klientów, aby dać narzędzia do działania tak, jak chce klient.
Przechodzimy przez proces re-startu relacji z klientami. Analizujemy, czego w obliczu zmieniających się ekonomicznych i społecznych trendów klienci będą potrzebować, a czego będą chcieli uniknąć.
Pokazujemy korzyści z odejścia od produktów, ich cech i technologii w stronę pogłębionego zrozumienia, czym jest tworzenie wartości dla klienta. Stymulujemy do transformacji spojrzenia na dotychczasową prezentację oferty i budowanie relacji sprzedażowych.
Do procesu włączamy proste, ale skuteczne narzędzia. Uczymy, jak wykorzystać pracę z Personą oraz Value Proposition Canvas, aby odświeżyć spojrzenie na to, kim są aktualnie kluczowi klienci i jak zaprojektować dla nich ofertę dopasowaną do zmieniających się wymagań rynku.
Pomagamy zbudować Big Picture i stymulujemy do myślenia: „Co potrzebuję zmienić w aktualnej ofercie i relacjach sprzedażowych? Jakie nowe wartości chcę dostarczać kluczowym klientom i jak przekuć ja na satysfakcjonującą sprzedaż?”.
Dla sprzedawców, pracowników marketingu i obsługi klienta.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.