Mój rynek po pandemii – gdzie jest dziś mój klient i czego ode mnie potrzebuje?

Aktualizujemy handlowcom mapę ich rynku, pokazując zmieniające się trendy upodobań i decyzji klientów. Osadzamy istniejące trendy w segmentach, a także portretach klientów, aby dać narzędzia do działania tak, jak chce klient.

JAK TO ROBIMY

RESTART RELACJI Z KLIENTAMI

Przechodzimy przez proces re-startu relacji z klientami. Analizujemy, czego w obliczu zmieniających się ekonomicznych i społecznych trendów klienci będą potrzebować, a czego będą chcieli uniknąć.

PROPOZYCJA WARTOŚCI

Pokazujemy korzyści z odejścia od produktów, ich cech i technologii w stronę pogłębionego zrozumienia, czym jest tworzenie wartości dla klienta. Stymulujemy do transformacji spojrzenia na dotychczasową prezentację oferty i budowanie relacji sprzedażowych.

NARZĘDZIOWO

Do procesu włączamy proste, ale skuteczne narzędzia. Uczymy, jak wykorzystać pracę z Personą oraz Value Proposition Canvas, aby odświeżyć spojrzenie na to, kim są aktualnie kluczowi klienci i jak zaprojektować dla nich ofertę dopasowaną do zmieniających się wymagań rynku.

BIG PICTURE

Pomagamy zbudować Big Picture i stymulujemy do myślenia: „Co potrzebuję zmienić w aktualnej ofercie i relacjach sprzedażowych? Jakie nowe wartości chcę dostarczać kluczowym klientom i jak przekuć ja na satysfakcjonującą sprzedaż?”.

DLA KOGO?

Dla sprzedawców, pracowników marketingu i obsługi klienta.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Kluczowe trendy i wynikające z nich korzyści, których klienci będą poszukiwać w sytuacji niepewności - finansowej i społecznej.
  • Narzędzia pozwalające w codziennej pracy odpowiadać na pytania:

    Jak aktualnie zmienia się portret moich kluczowych klientów?
    W jaki sposób chcę rozwiązać główne problemy, których teraz doświadczają?
    Jak chcę ułatwić im osiąganie celów zawodowych i/lub osobistych?
    W jaki sposób zapewnię unikalność mojej oferty na tle rynku?
  • Indywidualny Customer's Canvas - plan zmian w relacjach sprzedażowych z kluczowymi klientami.
Agnieszka Graszewicz
Skontaktuj się z nami
Agnieszka Graszewicz
Koordynator projektów rozwojowych
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...

Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...