Budujemy wraz z handlowcami biznesowy framework ich klientów - na propozycję wartości dostarczanej biznesowi swojego klienta. Odkrywamy z CANVAS modele biznesowe, by handlowiec trafniej adresował swoje rozwiązania.
Wnikamy w świat modeli biznesowych na bazie Business Model Canvas, aby przejść na myślenie o dostarczaniu wartości. Na przykładowym modelu biznesowego identyfikujemy propozycję wartości. Przechodząc do przykładów modeli biznesowych klientów – identyfikujemy ich propozycję wartości, aby móc ją trafniej zaadresować swoją usługą.
Budujemy rozumienie biznesu, który prowadzą klienci handlowców – począwszy od modelu biznesowego, do procesów biznesowych i struktury organizacyjnej. Analizujemy „wzorcową” strukturę firmy i rolę każdego z obszarów, aby trafniej poruszać się w relacjach biznesowych i identyfikować centra decyzyjne.
Wyposażymy w wiedzę w zakresie sposobów prowadzenia sprzedaży, aby wspierać biznes klienta. Uczymy identyfikować nowe okazje sprzedażowe na bazie danych/informacji pozyskanych „z wnętrza” firmy. Uczymy analizować konkurencję klienta i zapobiegawczo budować innowacyjne rozwiązania.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.