Myśl jak klient i oferuj mu więcej niż produkt/usługę

Budujemy wraz z handlowcami biznesowy framework ich klientów - na propozycję wartości dostarczanej biznesowi swojego klienta. Odkrywamy z CANVAS modele biznesowe, by handlowiec trafniej adresował swoje rozwiązania.

JAK TO ROBIMY

SPÓJRZ NA SWOJEGO KLIENTA JEGO OCZAMI

Wnikamy w świat modeli biznesowych na bazie Business Model Canvas, aby przejść na myślenie o dostarczaniu wartości. Na przykładowym modelu biznesowego identyfikujemy propozycję wartości. Przechodząc do przykładów modeli biznesowych klientów – identyfikujemy ich propozycję wartości, aby móc ją trafniej zaadresować swoją usługą.

KLIENT „OD ŚRODKA”

Budujemy rozumienie biznesu, który prowadzą klienci handlowców – począwszy od modelu biznesowego, do procesów biznesowych i struktury organizacyjnej. Analizujemy „wzorcową” strukturę firmy i rolę każdego z obszarów, aby trafniej poruszać się w relacjach biznesowych i identyfikować centra decyzyjne.

POZNAJ OTOCZENIE KLIENTA

Wyposażymy w wiedzę w zakresie sposobów prowadzenia sprzedaży, ale wspierać biznes klienta. Uczymy identyfikować nowe okazje sprzedażowe na bazie danych/informacji pozyskanych „z wnętrza” firmy. Uczymy analizować konkurencję klienta i zapobiegawczo budować innowacyjne rozwiązania.

To szkolenie realizujemy stacjonarnie, jak i w formule online.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

       Charakterystyka modeli biznesowych z przykładami. Jak znajomość modeli biznesowych pomaga lepiej odnajdywać się w świecie klienta?

       Identyfikacja  propozycji wartości, które oferuje twój klient – jaka ona jest, dlaczego może być „dźwignią”, która wygeneruje nowe rozwiązania dla biznesu klienta i jak ty możesz znaleźć w niej swoją unikalną propozycję sprzedażową.

       Struktura i procesy - jakie są zależności pomiędzy jednostkami, które mają większe znaczenie i wpływ na wyniki. Przybliżenie mechanizmów i przebiegu procesów decyzyjnych.

       Jak wygląda proces planowania biznesowego w trakcie kryzysu vs jak wygląda proces planowania roku/miesiąca w życiu firmy w czasach prosperity?

       Sprzedaż - identyfikacja kanałów sprzedaży klienta. Weryfikacja, który ma kluczowe znaczenie, a który można rozwijać w oparciu o naszą ofertę.

       Konkurencja – główni konkurenci i trendy branży, jak inspirować klienta do rywalizacji z konkurencją na gruncie technologicznym bądź do wyprzedzania konkurencji.

NEWSLETTER MERYTORYCZNY

Zapisz się na nasz newsletter, a dwa razy w miesiącu otrzymasz nowy artykuł ekspercki