W praktyczny sposób pokazujemy metodologię Design Thinking, dzięki której można tworzyć skuteczne rozwiązania na rzecz produktów i usług, optymalizować proces ich wdrażania i budować przewagę komunikacyjną.
Znając skuteczność myślenia klientocentrycznego dla projektowania i wdrażania produktów i usług, pokazujemy jak holistycznie zrozumieć klienta i „wejść w jego buty”. Uczymy technik rynkowych obserwacji i wywiadów, szukania ciekawych insightów. Podczas szkolenia przechodzimy przez mapę myśli, uczuć i emocji, a także ćwiczymy patrzenie z perspektywy klienta, jego potrzeb i problemów.
Udowadniamy, że w każdym jest kreatywny potencjał, a siła zespołowej kreacji daje podwójne efekty. Otwieramy na tworzenie rozwiązań w niekonwencjonalny i atrakcyjny sposób.
Pokazujemy jak dużą wartością jest spoglądanie na problem czy szukanie innowacyjnych rozwiązań z wielu perspektyw. Perspektyw na które składają się: doświadczenie, specjalizacje, osobowości pracowników różnych obszarów firmy. Dostarczamy praktycznych narzędzi i technik do efektywnej współpracy zespołowej, w której liczy się wspólny cel i zaangażowanie. Wprowadzamy w doświadczanie współtworzenia i identyfikacji z wypracowanymi rozwiązaniami.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.