Przygotowujemy pracowników CC i helpdesku do prowadzenia skutecznych rozmów z klientami w kontakcie zdalnym. Rozwijamy umiejętności potrzebne do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących.
Zwracamy uwagę na kształtowanie pozytywnej postawy i koncentrowanie się na szukaniu rozwiązań. Podpowiadamy jak poradzić sobie ze spadkiem energii i kryzysem emocjonalnym po trudnych rozmowach.
Doskonalimy umiejętności miękkie konieczne w nawiązaniu dobrego kontaktu i obsłudze klienta. Dostarczamy narzędzi komunikacyjnych do uzyskiwania i dostarczania informacji klientowi. Opracowujemy pomocne skrypty ujmujące różne warianty rozmowy z klientem.
Wyposażamy uczestników szkolenia w wiedzę psychologiczną potrzebną do zarządzania trudnymi kontaktami. Wypracowujemy krótko- i długoterminowe metody wspierające kontrolę emocji.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.