Personal branding – siła marki osobistej

Podczas szkolenia wyjaśniamy, na czym polega personal branding w Internecie i jaka jest jego siła. Dostarczamy uczestnikom inspiracji i narzędzi potrzebnych do tworzenia i rozwijania marek osobistych.

JAK TO ROBIMY

NA CZYM POLEGA PERSONAL BRANDING?

Podczas szkolenia wspólnie definiujemy proces tworzenia marki osobistej w sieci. Zachęcamy uczestników do określenia filarów, na jakich chcą budować swój osobisty brand – wskazując powody i cele. Budujemy świadomość korzyści, które przynosi przemyślany personal branding.

THE POWER OF SOCIAL MEDIA

Przyglądamy się różnym mediom społecznościowym i ich użytkownikom. Podpowiadamy uczestnikom, w których kanałach warto zaistnieć, aby wesprzeć osiąganie celów biznesowych i własną markę.

TECHNIKALIA BEZ TAJEMNIC

Inspirujemy, dzielimy się źródłami, z których warto czerpać pomysły na publikacje i zdjęcia. Pokazujemy, jak przygotowywać w social media wpisy, które angażują obserwatorów i wzmacniają markę osobistą. Podpowiadamy, jak planować spójne działania w social media.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Personal branding - fundamenty i proces budowania.
  • Wpływ mediów społecznościowych na markę osobistą i markę pracodawcy.
  • Co widać w sieci, czyli efekt pierwszego wrażenia.
  • Przegląd mediów społecznościowych i dopasowanie do strategii marki osobistej.
  • Przykłady profesjonalnego budowania marki osobistej poprzez social media.
  • Strategia social media - co, w jaki sposób i do kogo mówić.
  • Wykorzystanie specyfiki serwisu LinkedIn w budowaniu marki osobistej oraz marki pracodawcy. Budowanie profesjonalnego i przyciągającego uwagę klientów profilu osobistego.
  • Zdjęcia i filmy w social media - co jest ważne, wykorzystanie banków fotografii, przygotowanie w narzędziu Canva, videomarketing.
  • Planowanie działań w social media w celu budowania spójnej marki osobistej.
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza TRIZ, DFX, BIM
Sztuczna inteligencja w produkcji – czego się spodziewać? Co już się dzieje?

Jestem wielkim entuzjastą sztucznej inteligencji (AI). Ogromne wrażenie robi na mnie szybki rozwój...

Wiedza Leadership
Senior manager - przez jakie soczewki ogląda swoją rzeczywistość?

Executive coaching wg N.E.W.S.®