Przygotowujemy handlowców do tego, by prowadzili prezentacje sprzedażowe odważnie, z pomysłem i w dialogu z klientami.
Podczas szkolenia pokazujemy uczestnikom, jak w trakcie prezentacji oddziaływać na odbiorców na wielu płaszczyznach. Dobra prezentacja handlowa to taka, z którą klient utożsami się zarówno poprzez odwołania do jego sytuacji i barwne przykłady z doświadczeń innych, jak i twarde informacje przygotowane w oparciu o analizę danej propozycji w odniesieniu do rynku.
Łączenie prezentacji z dialogiem to kluczowa umiejętność skutecznego handlowca. Dlatego podczas szkolenia uczymy uczestników, by przedstawiając dane rozwiązanie dopytywali klienta o jego opinie.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.