Prezentacja handlowa – wzbudź chęć posiadania

Przygotowujemy handlowców do tego, by prowadzili prezentacje sprzedażowe odważnie, z pomysłem i w dialogu z klientami.

JAK TO ROBIMY

KANAŁY ODDZIAŁYWANIA

Podczas szkolenia pokazujemy uczestnikom, jak w trakcie prezentacji oddziaływać na odbiorców na wielu płaszczyznach. Dobra prezentacja handlowa to taka, z którą klient utożsami się zarówno poprzez odwołania do jego sytuacji i barwne przykłady z doświadczeń innych, jak i twarde informacje przygotowane w oparciu o analizę danej propozycji w odniesieniu do rynku.

DIALOG, NIE MONOLOG

Łączenie prezentacji z dialogiem to kluczowa umiejętność skutecznego handlowca. Dlatego podczas szkolenia uczymy uczestników, by przedstawiając dane rozwiązanie dopytywali klienta o jego opinie.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Zasady prowadzenia prezentacji - jak uniknąć efektu "rozcieńczenia"
  • Cel sprzedażowy a cel informacyjny - jak zadbać o motywację klienta do zakupu, zachowując należytą staranność w przekazywaniu informacji
  • Model potrzeba-korzyść - budowanie korzyści w oparciu o rozpoznanie sytuacji
  • Język korzyści w grafice
  • Analiza danych i przygotowanie prognozy z uwzględnieniem długofalowych korzyści ze współpracy
  • As w rękawie sprzedawcy - success cases jako przykład zastosowania proponowanych rozwiązań
  • Wykorzystanie prezentacji i innych przygotowanych materiałów jako tła rozmowy
  • Odwoływanie się do kluczowych motywów kupna - motyw zakupu jako filar prezentacji
  • Indywidualny plan wdrożenia poznanych elementów prezentacji
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Leadership
Menadżer Coachem – czyli jak prowadzić pracownika w świecie BANI

Coaching menadżerski, temat znany od dawna, dziś przeżywa swój renesans. Dlaczego? Bo żyjemy w...

Wiedza Efektywność osobista
Nie jestem szefem - po co mi marka osobista w Internecie?

Z marką osobistą jest jak z pogodą - zawsze jakaś jest. Nie każdemu będzie to odpowiadać! Nawet...