Podczas tego szkolenia przygotowujemy sprzedawców do skutecznego radzenia sobie z obiekcjami klientów. Trenujemy również stosowanie technik obrony marży.
Dbamy o to, by handlowcy w obliczu pojawiających się wątpliwości lub obiekcji za cel stawiali sobie w pierwszej kolejności zrozumienie klienta. Mamy przekonanie, że umożliwia to obranie trafnego sposobu na pozyskanie klienta do współpracy, pomimo ewentualnych trudności.
Pokazujemy uczestnikom szkolenia jak pomóc klientowi zmienić postrzeganie - od „taniego zakupu” do „komfortowego użytkowania”. Klienci często koncentrują się jedynie na perspektywie kupna w niskiej cenie. Natomiast zakup powinien spełnić konkretne oczekiwania, bo w przeciwnym razie klienci zmuszeni są ponieść dodatkowe koszty.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.