Spotkanie biznesowe online – jak wejść w wirtualne buty?

Dzielimy się najlepszymi praktykami, jak przygotować się do prowadzenia wirtualnych spotkań sprzedażowych. Pokazujemy, jak poznać preferencje zakupowe i komunikacyjne klientów w rzeczywistości zmienionej przez pandemię i dostosować do niej swój sposób działania.

JAK TO ROBIMY

SPÓJRZ NA KLIENTA Z INNEJ PERSPEKTYWY

Kładziemy nacisk na to, by handlowcy zrozumieli, jak zmieniło się środowisko biznesowe ich klientów, a w związku z tym ich potrzeby i nastroje. Z tą wiedzą zdecydowanie łatwiej jest zrozumieć klienta, czyli „wejść w jego wirtualne buty”. Tworzymy nowy Customer Journey Map, na nowo określamy potrzeby i tworzymy rozwiązania, które te potrzeby spełniają.

CZAS WYJŚĆ Z UTARTYCH SCHEMATÓW

Uczymy wychodzić ze schematów i przyzwyczajeń, które uniemożliwiają osiąganie sukcesów w sprzedaży. Pokazujemy, jak by być parę kroków przed klientem, mieć wysoką świadomość otoczenia i kreować nową rzeczywistość.

NOWA ARCHITEKTURA SPRZEDAŻY

Podczas szkolenia handlowcy na nowo układają siebie w sprzedaży i budowaniu relacji z klientem. Tworzą nowy schemat pracy z klientami, pozyskują nowe best practice. Dowiadują się, jak budować sukces w nowej rzeczywistości sprzedażowej.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Jak zmienić własne myślenie o spotkaniu z klientem i przejść ze spotkania osobistego na spotkanie zdalne?
  • Jak rozmawiać z klientem, aby skorzystał w z nowej formy spotkania i sam się przekonał, że jest ono skuteczne?
  • Przygotowanie do spotkania: na co zwrócić uwagę, co mieć ze sobą - jakie materiały, z jakich narzędzi korzystać, by minimalizować ograniczenia prezentacyjne oraz relacyjne?
  • Co w chwili obecnej buduje skuteczność w sprzedaży?
  • Czym są optymalne relacje i na czym je opierać?
  • Oblicz własne NPS, by dobrać indywidualne działania dla siebie.
  • Personalizowanie kontaktu z klientem w procesie sprzedażowym.
  • Jak wykazać się zrozumieniem i obiekcje przed spotkaniem przekuć w sukces relacyjny i sprzedażowy? Czym jest teraz przysłowiowa "noga w drzwiach"?
  • Docieranie do potrzeb klientów i prezentowanie rozwiązań przez modelowanie wyobraźni. Czym różni się od modelu pracy osobistej?
  • Modele i metody prezentacji skuteczne się w pracy zdalnej.
  • Jak stawiać czoła wyzwaniom, barierom i obiekcjom klienta podczas pracy on-line?
  • Z czego wynika, że jedni finalizują skutecznie, a inni mają trudności by skutecznie zamknąć sprzedaż zdalną?
  • Najlepsze praktyki, by uzyskiwać radość sprzedaży i spotkań z klientem.
  • Na czym budować swoją przewagę konkurencyjną?
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...

Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...