Dzielimy się najlepszymi praktykami, jak przygotować się do prowadzenia wirtualnych spotkań sprzedażowych. Pokazujemy, jak poznać preferencje zakupowe i komunikacyjne klientów w rzeczywistości zmienionej przez pandemię i dostosować do niej swój sposób działania.
Kładziemy nacisk na to, by handlowcy zrozumieli, jak zmieniło się środowisko biznesowe ich klientów, a w związku z tym ich potrzeby i nastroje. Z tą wiedzą zdecydowanie łatwiej jest zrozumieć klienta, czyli „wejść w jego wirtualne buty”. Tworzymy nowy Customer Journey Map, na nowo określamy potrzeby i tworzymy rozwiązania, które te potrzeby spełniają.
Uczymy wychodzić ze schematów i przyzwyczajeń, które uniemożliwiają osiąganie sukcesów w sprzedaży. Pokazujemy, jak by być parę kroków przed klientem, mieć wysoką świadomość otoczenia i kreować nową rzeczywistość.
Podczas szkolenia handlowcy na nowo układają siebie w sprzedaży i budowaniu relacji z klientem. Tworzą nowy schemat pracy z klientami, pozyskują nowe best practice. Dowiadują się, jak budować sukces w nowej rzeczywistości sprzedażowej.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.
· Jak zmienić własne myślenie o spotkaniu z klientem i przejść ze spotkania osobistego na spotkanie zdalne?
· Jak rozmawiać z klientem, aby skorzystał w z nowej formy spotkania i sam się przekonał, że jest ono skuteczne?
· Przygotowanie do spotkania: na co zwrócić uwagę, co mieć ze sobą - jakie materiały, z jakich narzędzi korzystać, by minimalizować ograniczenia prezentacyjne oraz relacyjne?
· Co w chwili obecnej buduje skuteczność w sprzedaży?
· Czym są optymalne relacje i na czym je opierać?
· Oblicz własne NPS, by dobrać indywidualne działania dla siebie.
· Personalizowanie kontaktu z klientem w procesie sprzedażowym.
· Jak wykazać się zrozumieniem i obiekcje przed spotkaniem przekuć w sukces relacyjny i sprzedażowy? Czym jest teraz przysłowiowa "noga w drzwiach"?
· Docieranie do potrzeb klientów i prezentowanie rozwiązań przez modelowanie wyobraźni. Czym różni się od modelu pracy osobistej?
· Modele i metody prezentacji skuteczne się w pracy zdalnej. · Jak stawiać czoła wyzwaniom, barierom i obiekcjom klienta podczas pracy on-line?
· Z czego wynika, że jedni finalizują skutecznie, a inni mają trudności by skutecznie zamknąć sprzedaż zdalną?
· Najlepsze praktyki, by uzyskiwać radość sprzedaży i spotkań z klientem. Na czym budować swoją przewagę konkurencyjną?