Dzielimy się najlepszymi praktykami, jak przygotować się do prowadzenia wirtualnych spotkań sprzedażowych. Pokazujemy, jak poznać preferencje zakupowe i komunikacyjne klientów w rzeczywistości zmienionej przez pandemię i dostosować do niej swój sposób działania.
Kładziemy nacisk na to, by handlowcy zrozumieli, jak zmieniło się środowisko biznesowe ich klientów, a w związku z tym ich potrzeby i nastroje. Z tą wiedzą zdecydowanie łatwiej jest zrozumieć klienta, czyli „wejść w jego wirtualne buty”. Tworzymy nowy Customer Journey Map, na nowo określamy potrzeby i tworzymy rozwiązania, które te potrzeby spełniają.
Uczymy wychodzić ze schematów i przyzwyczajeń, które uniemożliwiają osiąganie sukcesów w sprzedaży. Pokazujemy, jak by być parę kroków przed klientem, mieć wysoką świadomość otoczenia i kreować nową rzeczywistość.
Podczas szkolenia handlowcy na nowo układają siebie w sprzedaży i budowaniu relacji z klientem. Tworzą nowy schemat pracy z klientami, pozyskują nowe best practice. Dowiadują się, jak budować sukces w nowej rzeczywistości sprzedażowej.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.