Spotkanie biznesowe online – jak wejść w wirtualne buty?

Dzielimy się najlepszymi praktykami, jak przygotować się do prowadzenia wirtualnych spotkań sprzedażowych. Pokazujemy, jak poznać preferencje zakupowe i komunikacyjne klientów w rzeczywistości zmienionej przez pandemię i dostosować do niej swój sposób działania.

JAK TO ROBIMY

SPÓJRZ NA KLIENTA Z INNEJ PERSPEKTYWY

Kładziemy nacisk na to, by handlowcy zrozumieli, jak zmieniło się środowisko biznesowe ich klientów, a w związku z tym ich potrzeby i nastroje. Z tą wiedzą zdecydowanie łatwiej jest zrozumieć klienta, czyli „wejść w jego wirtualne buty”. Tworzymy nowy Customer Journey Map, na nowo określamy potrzeby i tworzymy rozwiązania, które te potrzeby spełniają.

CZAS WYJŚĆ Z UTARTYCH SCHEMATÓW

Uczymy wychodzić ze schematów i przyzwyczajeń, które uniemożliwiają osiąganie sukcesów w sprzedaży. Pokazujemy, jak by być parę kroków przed klientem, mieć wysoką świadomość otoczenia i kreować nową rzeczywistość.

NOWA ARCHITEKTURA SPRZEDAŻY

Podczas szkolenia handlowcy na nowo układają siebie w sprzedaży i budowaniu relacji z klientem. Tworzą nowy schemat pracy z klientami, pozyskują nowe best practice. Dowiadują się, jak budować sukces w nowej rzeczywistości sprzedażowej.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

· Jak zmienić własne myślenie o spotkaniu z klientem i przejść ze spotkania osobistego na spotkanie zdalne?

· Jak rozmawiać z klientem, aby skorzystał w z nowej formy spotkania i sam się przekonał, że jest ono skuteczne?

· Przygotowanie do spotkania: na co zwrócić uwagę, co mieć ze sobą - jakie materiały, z jakich narzędzi korzystać, by minimalizować ograniczenia prezentacyjne oraz relacyjne?

· Co w chwili obecnej buduje skuteczność w sprzedaży?

· Czym są optymalne relacje i na czym je opierać?

· Oblicz własne NPS, by dobrać indywidualne działania dla siebie.

· Personalizowanie kontaktu z klientem w procesie sprzedażowym.

· Jak wykazać się zrozumieniem i obiekcje przed spotkaniem przekuć w sukces relacyjny i sprzedażowy? Czym jest teraz przysłowiowa "noga w drzwiach"?

· Docieranie do potrzeb klientów i prezentowanie rozwiązań przez modelowanie wyobraźni. Czym różni się od modelu pracy osobistej?

· Modele i metody prezentacji skuteczne się w pracy zdalnej. · Jak stawiać czoła wyzwaniom, barierom i obiekcjom klienta podczas pracy on-line?

· Z czego wynika, że jedni finalizują skutecznie, a inni mają trudności by skutecznie zamknąć sprzedaż zdalną?

· Najlepsze praktyki, by uzyskiwać radość sprzedaży i spotkań z klientem. Na czym budować swoją przewagę konkurencyjną?

Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza Leadership
Rozwój menedżerów - trendy vs potrzeby

Jakie działania rozwojowe otrzymali menedżerowie w Twojej organizacji w 2022 roku? Jaki rozwój im...

Wiedza Efektywność osobista
Rodzic ze spokojem w pracy – Pozytywna Dyscyplina w praktyce

Głośne dyskusje i słynne słowo „ZARAZ”. Foch i trzaskanie drzwiami. Posiłek, który ciągnie się...