Udział w badaniu buduje świadomość własnego stylu komunikacyjnego. Daje wiedzę na temat możliwości dopasowania przekazu i dobrania argumentów, które wpływają na skuteczność komunikacji.
Gotowe rozwiązanie on-line, zbudowane w oparciu o model Junga. Sprawdziliśmy je już na grupie ponad 3000 osób.
Zaraz po wypełnieniu kwestionariusza, użytkownik otrzymuje indywidualny raport. Zawiera on analizę wyników i informacje na temat jego stylu komunikacji.
Kwestionariusz zawiera również „pigułkę wiedzy” wraz ze wskazówkami na temat dopasowania przekazu do stylu komunikacji rozmówcy.
Kwestionariusz może być wykorzystywany niezależnie od realizowanych szkoleń. Często towarzyszy też programom szkoleń z obszaru efektywnej komunikacji, współpracy w zespole, rozmów sprzedażowych. Sprzyja uzyskaniu otwartości uczestników na doskonalenie umiejętności komunikacyjnych.
Korzystanie z kwestionariusza jest intuicyjne.
Można go wypełnić przez: