Podczas szkolenia pokazujemy uczestnikom, jak zamienić emocje, które im nie służą na takie, które dają komfort i siłę. Inspirujemy do stosowania komunikatów bez przemocy, by radzić sobie w sytuacjach kryzysowych i zachować jasność umysłu i optymizm.
Uczymy uczestników, w jaki sposób rozpoznawać emocje i komunikaty jakie otrzymujemy. Rozwijamy umiejętność świadomego zarządzania reakcjami w sytuacjach budzących duże emocje. Zapoznajemy ze skutecznymi metodami redukcji napięcia, wpływania na nastrój, wzmocnienie optymizmu i siły wewnętrznej.
Przygotowujemy uczestników do wyrażania emocji w sposób konstruktywny i wspierający wzajemną komunikację. Wyjaśniamy, jak radzić sobie z emocjami własnymi i innych, w jaki sposób redukować napięcie, rozwiązywać trudne sytuacje, zachować zdrowy dystans oraz osiągać cele.
Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.