Trudne sytuacje w komunikacji – zamykanie kontaktu na poziomie win-win
Podczas szkolenia dostarczamy skuteczne narzędzia komunikacyjne, które pozwalają zadbać o porozumienie na dwóch poziomach: merytorycznym i relacyjnym.
JAK TO ROBIMY
BANK ROZWIĄZAŃ
Zbieramy trudne sytuacje ze środowiska pracy uczestników naszych szkoleń. Analizujemy je i szukamy najlepszych rozwiązań. Opracowaliśmy autorskie filmy instruktażowe, aby zaprezentować możliwe warianty reakcji na typowe sytuacje pojawiające się w codziennym życiu zawodowym.
OPANOWANIE EMOCJI
Wykorzystujemy wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej, aby pokazać, jakie mechanizmy zachodzą podczas problemów w komunikacji. Dzięki zastosowaniu prostych i skutecznych modeli uczestnicy potrafią zachować zimną krew i wyprowadzić rozmowę na racjonalny poziom.
TRENING UMIEJĘTNOŚCI
Nasze doświadczenia pokazują, że uczestnikom zwykle najtrudniej jest przełamać nawykowe reakcje. Dlatego proponujemy wiele ćwiczeń, które służą wypracowaniu nowych zachowań wobec bodźców, które do tej pory uruchamiały u nich destrukcyjne reakcje.
To szkolenie realizujemy stacjonarnie, jak i w formule online.
KLUCZOWE ZAGADNIENIA
- Radzenie sobie z agresją
- Reakcja na krytykę
- Stawianie granic
- Udzielanie konstruktywnego feedbacku
- Kontakt z osobą o odrębnym stylu komunikacji
- Chronienie własnych granic
- Przekazywanie niepopularnej wiadomości
- Komunikacja w konflikcie
- Trudne rozmowy menadżerskie
KRÓTKA FORMA
Szkolenie możemy zrealizować jako cykl spotkań trwających 3-4 godziny.
WZMOCNIJ EFEKT
Opcjonalne działania przed i po tym szkoleniu:
SPRAWDŹ TAKŻE
POWIĄZANE SZKOLENIA/DZIAŁANIA
- Insights Discovery® - GPS komunikacyjny
- Asertywność – tego można się nauczyć
- Badanie FRIS (sposoby myślenia i działania) – doceń różnorodność