Trudne sytuacje w komunikacji – zamykanie kontaktu na poziomie win-win

Podczas szkolenia dostarczamy skuteczne narzędzia komunikacyjne, które pozwalają zadbać o porozumienie na dwóch poziomach: merytorycznym i relacyjnym.

JAK TO ROBIMY

BANK ROZWIĄZAŃ

Zbieramy trudne sytuacje ze środowiska pracy uczestników naszych szkoleń. Analizujemy je i szukamy najlepszych rozwiązań. Opracowaliśmy autorskie filmy instruktażowe, aby zaprezentować możliwe warianty reakcji na typowe sytuacje pojawiające się w codziennym życiu zawodowym.

OPANOWANIE EMOCJI

Wykorzystujemy wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej, aby pokazać, jakie mechanizmy zachodzą podczas problemów w komunikacji. Dzięki zastosowaniu prostych i skutecznych modeli uczestnicy potrafią zachować zimną krew i wyprowadzić rozmowę na racjonalny poziom.

TRENING UMIEJĘTNOŚCI

Nasze doświadczenia pokazują, że uczestnikom zwykle najtrudniej jest przełamać nawykowe reakcje. Dlatego proponujemy wiele ćwiczeń, które służą wypracowaniu nowych zachowań wobec bodźców, które do tej pory uruchamiały u nich destrukcyjne reakcje.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Radzenie sobie z agresją

  • Reakcja na krytykę

  • Stawianie granic

  • Udzielanie konstruktywnego feedbacku

  • Kontakt z osobą o odrębnym stylu komunikacji

  • Chronienie własnych granic

  • Przekazywanie niepopularnej wiadomości

  • Komunikacja w konflikcie

  • Trudne rozmowy menadżerskie
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza HR
Psychometria w akcji: Jak testy psychometryczne pomagają w działaniach rozwojowych?

Testy psychometryczne zyskują na popularności zarówno w edukacji, jak i w biznesie. Ich unikalna...

Wiedza Efektywność osobista
„Daj z siebie wszystko”, „Pospiesz się”, a może „Zadowalaj innych” – jaki jest Twój styl pracy?

Świadomość własnego stylu pracy, czyli podejścia do codziennego wykonywania zadań, może znacząco...