Trudne sytuacje w komunikacji – zamykanie kontaktu na poziomie win-win

Podczas szkolenia dostarczamy skuteczne narzędzia komunikacyjne, które pozwalają zadbać o porozumienie na dwóch poziomach: merytorycznym i relacyjnym.

JAK TO ROBIMY

BANK ROZWIĄZAŃ

Zbieramy trudne sytuacje ze środowiska pracy uczestników naszych szkoleń. Analizujemy je i szukamy najlepszych rozwiązań. Opracowaliśmy autorskie filmy instruktażowe, aby zaprezentować możliwe warianty reakcji na typowe sytuacje pojawiające się w codziennym życiu zawodowym.

OPANOWANIE EMOCJI

Wykorzystujemy wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej, aby pokazać, jakie mechanizmy zachodzą podczas problemów w komunikacji. Dzięki zastosowaniu prostych i skutecznych modeli uczestnicy potrafią zachować zimną krew i wyprowadzić rozmowę na racjonalny poziom.

TRENING UMIEJĘTNOŚCI

Nasze doświadczenia pokazują, że uczestnikom zwykle najtrudniej jest przełamać nawykowe reakcje. Dlatego proponujemy wiele ćwiczeń, które służą wypracowaniu nowych zachowań wobec bodźców, które do tej pory uruchamiały u nich destrukcyjne reakcje.

STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenie możemy zrealizować stacjonarnie lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

KLUCZOWE ZAGADNIENIA

  • Radzenie sobie z agresją

  • Reakcja na krytykę

  • Stawianie granic

  • Udzielanie konstruktywnego feedbacku

  • Kontakt z osobą o odrębnym stylu komunikacji

  • Chronienie własnych granic

  • Przekazywanie niepopularnej wiadomości

  • Komunikacja w konflikcie

  • Trudne rozmowy menadżerskie
Iwona Skiba
Skontaktuj się z nami
Iwona Skiba
Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu
Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Wiedza HR
Kompetencje przyszłości i power skills – czyli jak rozwijać prawdziwych ludzi w świecie sztucznej inteligencji

Na zmianę potrzebnych nam umiejętności/kompetencji wpływa świat, w którym żyjemy. Na jakie future...

Wiedza Efektywność osobista
Dobrostan pracowników – jak go wzmacniać?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym sukces organizacji nie zależy tylko od efektywności...