Szkolenia sprzedażowe – skuteczne szkolenia dla handlowców

Podczas szkoleń sprzedażowych wyposażamy uczestników w skuteczne narzędzia i najlepsze praktyki rynkowe. Poznaj nasze sprawdzone patenty na efektywne szkolenia dla handlowców.

NASZE SZKOLENIA

NASZE PODEJŚCIE DO SZKOLEŃ SPRZEDAŻOWYCH

Dzięki szkoleniom dajemy handlowcom narzędzia do poruszania się po rynku, na którym dominują zdalne relacje z klientem. Nawigujemy ich po zmieniających się trendach w zakresie motywacji zakupowych klientów i tym, jak budują swoje opinie, a potem podejmują decyzje biznesowe.

Uczymy partnerskiego podejścia do relacji w biznesie: realizacji wspólnych celów i osiągania sukcesu obu stron, co w niestabilnej sytuacji rynkowej i walki o marżę staje się wyzwaniem. Aby biznes był długoterminowo rentowny, handlowiec musi rozumieć model biznesowy klienta, jego kluczowe wskaźniki efektywności i wyzwania. Dzięki temu może oferować realną wartość, a nie tylko sprzedać swój produkt bądź usługę.

DEDYKOWANE PROGRAMY I CELE BIZNESOWE

Projektując szkolenia sprzedażowe, dokładnie pytamy o uwarunkowania i cele. Kiedy tworzymy propozycję programu, bierzemy pod uwagę szerszy kontekst - kierujemy się nie tylko potrzebami rozwojowymi uczestników i organizacji, ale też celami biznesowymi i obserwacjami trendów.

STAWIAMY NA PRAKTYKĘ

Podczas każdego szkolenia techniki sprzedaży są nie tylko omawiane, ale i intensywnie ćwiczone. Trening i praktyczne wykorzystanie omawianych narzędzi to ważna część naszych szkoleń dla handlowców.

TEMATYKA SZKOLEŃ SPRZEDAŻOWYCH

Nasza ekspertyza i doświadczenie to szeroki zakres szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta, w tym techniki sprzedaży, sprzedaż B2B i B2C, m.in.:

 

Zapraszamy do kontaktu - doprecyzujemy Państwa potrzeby i przygotujemy dedykowaną ofertę.

 

FORMUŁA SZKOLEŃ SPRZEDAŻOWYCH - STACJONARNIE LUB ONLINE

Szkolenia sprzedażowe możemy zrealizować stacjonarnie (w dowolnej lokalizacji) lub online. Przed szkoleniem online przeprowadzamy połączenia testowe, upewniając się, że przebiegnie bez zakłóceń: z pełnym dostępem do trenera, innych uczestników i przekazywanych treści.

NIE TYLKO SZKOLENIA

Szkolenia ze sprzedaży chętnie dozbrajamy w rozwiązania digitalne, np. "pigułki wiedzy" w postaci podcastów, krótkich video-wykładów czy quizów. Poza szkoleniami realizujemy także coachingi, sesje 1:1, programy doradcze, e-learningi, kompleksowe programy rozwojowe oraz projekty transformacji sprzedaży.

 

O NAS

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą. Projektujemy i realizujemy działania rozwojowe w obszarach, które dla każdej organizacji są kluczowe: od zmian strategicznych, transformacji sprzedaży, przez leadership i budowanie efektywnych zespołów, po kompetencje specjalistyczne. Budujemy je ze szkoleń (online lub stacjonarnych), doradztwa, coachingów, e-learningów i innych rozwiązań digitalnych.

Najdłuższy staż w branży - 40 lat na rynku szkoleniowo-doradczym - pomaga nam przewidywać trendy i odnajdować dźwignie wzrostu.

Nasze doświadczenie jest doceniane. Zajęliśmy pierwsze miejsce w najnowszym rankingu firm szkoleniowych Gazety Finansowej!

Pracujemy m.in. dla:
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Skontaktuj się z nami

O nas słowami klientów

Danone

#RozwójMenadżerów

company

"Wspólnie zrealizowaliśmy program rozwojowy dla senior managerów Grupy Spółek Danone w regionie Europa Centralna i Nordyki. To organizacja złożona zarówno ze względu na kontekst geograficzny (12 krajów), jak i biznesowy (5 równolegle funkcjonujących biznes unity). Taka stale rosnąca złożoność, a także dynamika biznesu tworzą rosnące wymagania dla samych managerów. Wyzwaniem biznesowym stało się zaproponowanie senior managerom programu rozwojowego odpowiadającego na ich zróżnicowane potrzeby, a jednocześnie zapewniającego wspólny kręgosłup wartości Grupy Danone. GRUPA ODITK wsparła nas w zaprojektowaniu programu wg zasady 70:20:10, przeprowadziła dla nas jego pilotaż i ewaluację, a teraz realizuje program dla szerszej grupy. Mamy sukces, bo program okazał się bardzo przydatny biznesowo i rozwojowo.

GRUPA ODITK podchodzi do realizacji programu rozwojowego całościowo i bardzo metodycznie. Z dużą uważnością podejmuje się zrozumienia strategii działania klienta i jego potrzeb. Z mojej perspektywy najcenniejsze jest partnerstwo w myśleniu. Cele naszego programu są mocno osadzone w wymiarze strategicznym organizacji - tylko parter świadomy tego, konstruktywnie kwestionujący nasze złożenia, mógł odnieść sukces w tym zadaniu.

Trudno, ale i niezwykle satysfakcjonująco pracuje się z partnerem potrafiącym wymagać klarowności co do określenia rezultatów, KPI dla projektu. Cenię GRUPĘ ODITK za tę umiejętność i konsekwencję, co w przypadku programów rozwojowych często wydaje się niemożliwe. Tylko dzięki temu wiemy, jak duży sukces odnieśliśmy."

alt
Agata Guzik-Rybkowska

Head of Transformation Central Europe & Nordics
Danone

Medicover

#TransformacjaSprzedaży

"Wspólnie z GRUPĄ ODITK zrealizowaliśmy projekt "Nowoczesny prospecting - transformacja do sprzedaży wartości i pracy online", który pomógł naszym pracownikom znaleźć metody na skuteczne poszukiwanie Klienta.

Całość została przygotowana w bardzo profesjonalny sposób, poprzedzony badaniem naszych potrzeb oraz wyzwań, z jakimi się borykamy. Trenerzy byli bardzo dobrze przygotowani i potrafili znaleźć rozwiązania na trudne pytania. Dodatkowo dostarczyli narzędzi oraz pomysłów, jak z nich korzystać.

Wartość współpracy opieram przede wszystkim o elastyczne podejście i gotowość do wprowadzania zmian w razie zapotrzebowania. Polecam GRUPĘ ODITK za otwartość i profesjonalizm."

Rafał Dobrzyński

Koordynator Zespołu Rozwoju Kompetencji Sprzedażowych
Medicover



...GRUPA ODITK podchodzi do realizacji programu rozwojowego całościowo i bardzo metodycznie.

Z dużą uważnością podejmuje się zrozumienia strategii działania klienta i jego potrzeb...

Agata Guzik-Rybkowska

Head of Transformation Central Europe & Nordics, Danone

DPD

#ZaufanyPartner

"GRUPĘ ODITK od wielu lat traktujemy jako kluczowego partnera, który wspiera nas w podejmowaniu ważnych, ale czasem niezwykle trudnych przedsięwzięć rozwojowych. Razem przechodziliśmy przez szereg zmian, które budowały bieżącą siłę naszej organizacji. Ogromnie cieszy fakt, że nasze wspólne przedsięwzięcia znalazły uznanie również na arenie międzynarodowej, owocując prestiżowymi nagrodami w branży logistycznej, które zostały przyznane w Genewie i Paryżu.

Jestem przekonany, że rozwój biznesu wymaga twórczej kreacji, ale i ogromnej determinacji we wdrażaniu planowanych przemian. Współpraca z partnerem zewnętrznym miała ten proces stymulować i chronić, na różnych szczeblach hierarchii organizacyjnej. Poszukiwaliśmy do współpracy organizacji o wieloletnim doświadczeniu praktycznym, potrafiącej spojrzeć na nasze przedsiębiorstwo w sposób systemowy i takie rozwiązania rozwojowe proponować. Właśnie do tej ekstraklasy, godnych zaufania i polecenia partnerów zaliczam GRUPĘ ODITK."

Rafał Nawłoka

Prezes Zarządu
DPD Polska

PORR

#ZarządzanieProjektami #RozwójMenadżerów

"Polecamy GRUPĘ ODITK do realizacji szkoleń i programów managerskich w pełnym zakresie, nie tylko ze względu na przygotowanie merytoryczne, lecz także na pełne zaufanie w kwestiach organizacyjnych. Zawsze efektywna komunikacja i elastyczność do naszych potrzeb rozwojowych czy wymagań rynku, stawia GRUPĘ ODITK na wysokim miejscu wśród firm doradczo-szkoleniowych.

W ramach długoletniej współpracy z GRUPĄ ODITK, dbając o rozwój swoich pracowników, firma PORR zrealizowała siedem edycji cyklu szkoleń przygotowujących do certyfikacji IPMA na poziomie D. Każda edycja spełniała w pełni nasze oczekiwania, a program i realizacja były wysoko ocenianie prze uczestników. Założone cele podniesienia wiedzy teoretycznej i operacyjnej w zakresie zarządzania projektem przez kadrę kierowniczą, a także sama certyfikacja zostały w pełni osiągnięte. Zdobyta wiedza i certyfikacja, pozwoliły także z sukcesem ukończyć wiele złożonych projektów kubaturowych, infrastrukturalnych i kolejowych, które często niosły ze sobą projektowe ryzyko. Jesteśmy przekonani, że zakończenie projektów z sukcesem było możliwe dzięki świetnemu przygotowaniu naszych Project Managerów po Programie IPMA - D, przygotowanym i przeprowadzonym przez GRUPĘ ODITK. Największą wartością przygotowanych Programów jest dostęp do zawsze aktualnych, obszernych i profesjonalnych materiałów, a przede wszystkim osobowość, wiedza, doświadczenie i zaangażowanie trenerów.

Aktualnie realizujemy także nowy Program Advanced Virtual Leadership Academy (AVLA) dla naszej kadry i na obecne czasy zarządzania zdalnego jest to zdecydowanie bardzo dobra propozycja."

Urszula Onepunga

Manager ds. Rozwoju Personelu
PORR

LPP

#Doradztwo #Szkolenia #Coaching

"LPP współpracuje z GRUPĄ ODITK w 3 obszarach: doradztwa biznesowego, szkoleń i coachingu. Współpraca ma charakter stały od 2011 roku. Jak do tej pory projektem o największym zasięgu było badanie 360 stopni połączone z sesjami informacji zwrotnej dla managerów. Projektem objęliśmy 130 managerów naszej Firmy. Kontynuacją projektu były szkolenia dla grup managerów i sesje coachingu dla wybranych osób.

We współpracy z GRUPĄ ODITK szczególnie cenię: szybkość i elastyczność w działaniu, zaś ze strony merytorycznej: własne zdanie konsultantów oraz ich przygotowanie i wiedzę".

Marcin Krajka

HR Manager
LPP

Szkolenia sprzedażowe – jakie obszary warto uwzględnić?

Poprzez odpowiednio zaprojektowane szkolenia sprzedażowe, wyposażamy handlowców w zestaw skutecznych narzędzi potrzebnych do osiągania wyników. Poniżej omawiamy kilka najczęstszych obszarów szkoleń sprzedażowych, z którymi zgłaszają się do nas klienci lub które identyfikujemy w procesie badania potrzeb.

Wartościowy prospecting

Jednym z obszarów, którego dotyczą szkolenia sprzedażowe jest prospecting, czyli sztuka poszukiwania klientów. W naszym podejściu projektujemy szkolenia sprzedażowe, które przygotowują uczestników do przemyślanej selekcji rynku, do pozyskiwania klientów według ustalonych kryteriów i priorytetów. Pokazujemy, jak tworzyć mapy rynku, jak pozyskiwać rekomendacje i zwiększać swoje szanse sprzedażowe u nowych klientów. Co ważne, podczas szkoleń sprzedażowych pokazujemy handlowcom jak korzystać z wirtualnych kanałów dotarcia do klientów, m.in. przez social media i skuteczną strategię kontaktu e-mail.

Badanie potrzeb klienta i sprzedaż doradcza

Ważnym obszarem, który adresują szkolenie sprzedażowe jest również badanie potrzeb klienta. Podczas szkoleń z tego obszaru wyjaśniamy, jakie pytania zadać, by trafiać w sedno. Pokazujemy handlowcom, jak przygotować sobie listę takich pytań, żeby skutecznie zdiagnozować sytuację i przygotować dla klienta trafną ofertę. Kierujemy ich postawę w stronę sprzedaży doradczej, co pozwala im wejść na wyższy poziom komunikacji w procesie diagnozy potrzeb klienta.

Budowanie oferty wartości dla klienta

Poprzez szkolenia sprzedażowe wyposażamy uczestników również w wiedzę na temat budowania oferty wartości. W prosty i sprawny sposób rozszerzamy handlowcom rozumienie modeli biznesowych ich klientów. Stymulujemy do myślenia, jaką unikalną propozycję wartości mogą dostarczać i jak ją osadzić w procesie sprzedaży.

Prowadzenie spotkań z klientem, w tym spotkań on-line

Kolejnym istotnym obszarem, którego dotykają szkolenia sprzedażowe jest prowadzenie skutecznych spotkań. Poprzez te szkolenia dla handlowców wyposażamy ich w sprawdzone narzędzia i techniki prowadzenia rozmów sprzedażowych. Pokazujemy, jak dostosować sposób prowadzenia takiej rozmowy do typu klienta oraz jak finalizować sprzedaż. Trenujemy spotkania sprzedażowe "face to face", jak i wirtualne, bazujące na zdalnych komunikatorach.

Sztuka komunikacji i budowania relacji

Realizując szkolenia sprzedażowe, odkrywamy też tajniki skutecznej komunikacji z klientem i budowania partnerskich relacji. Przygotowujemy do profesjonalnej obsługi klienta, opartej na personalizacji kontaktu. Pomagamy budować prokliencką postawę uczestników szkoleń. Rozwijamy również umiejętności potrzebne do budowania długotrwałych relacji, które przekładają się na osiągane wyniki.

Negocjacje i obrona ceny

Kolejny ważny obszar kompetencji zespołu sprzedaży to negocjacje oraz techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta. Celem, który realizują te szkolenia sprzedażowe jest poznanie i trenowanie do nawyku skutecznych technik negocjacji. Pokazujemy też jak pracować z obiekcjami klienta, jak identyfikować i pokonywać bariery. Trenujemy też techniki pracy z ceną i tworzenia mapy wymiernych czynników wpływających na cenę.

Szkolenia sprzedażowe i programy rozwoju sprzedaży

Realizujemy szkolenia sprzedażowe z wielu różnych tematów - powyższe aspekty przedstawiamy jako inspirację. Projektujemy również złożone programy rozwoju/transformacji sprzedaży, które uzbrajamy w działania doradcze, coachingi czy formy digitalne. Przekonaj się - sprawdź naszą ofertę.

Wiedza Leadership
Relaunch zespołu – nowe otwarcie dla efektywności

Choć wiele firm w ostatnich miesiącach podjęło decyzję o częściowym lub pełnym powrocie do biur,...

Wiedza Efektywność osobista
Gry, które rozwijają ludzi i integrują zespół!

Wyobraź sobie stację badawczą zlokalizowaną na dnie oceanu. To podwodne laboratorium jest też domem...